hoe is dat bij jullie

hoi allemaal,ik ben al lange tijd aan het meelezen,maar reageer nog maar weinig omdat ik het soms een beetje van me af probeer te zetten allemaal,wij zijn nl al dik 2 jaar bezig en heb 2,5 maand geleden een miskraam gehad met 7 weken.Ik ben 35 jaar en heb een zoon van 12 uit mijn eerste huwelijk.
Ik heb nu ineens sinds tijden het gevoel dat ik wil reageren omdat dit forum me wel aanspreekt.

Ik vroeg me af of jullie cyclus en gevoelens nu ook zo anders zijn dan voor de miskraam,ik ben nu ook zo anders ongesteld,maar 2,5 dag en dan niks meer,voorheen was het echt wel 5 dagen heel heftig,ook heb ik regelmatig last van gevoelige borsten,maargoed dat kunnen ook nog de zw schapshormonen zijn denk ik dan maar.
Ik hoop echt dat ik eens een paar meiden van het forum zwanger zie worden,we gaan ervoor meiden!
Veel liefs en sterkte voor jullie allemaal.
Snoopy

Ik kan wel stellen dat mijn lichaam ook flink over hoop is gehaald.nu drie maanden geleden een mk gehad, pas twee keer ongesteld geweest (anders altijd elke 35 dagen wat al niet echt fijn was) korte heftige menstruaties. Ook kan ik om kleine dingen veel heftiger reageren als dat ik voorheen deed. En het afwachten is ook zo naar, maar na elke menstr. er weer met frisse moed tegen aan zal ik maar zeggen

Hi snoopy,

Ik herken het helemaal. Ik heb mijn curettage op 2 april gehad en ik had wel na 32 dagen mijn menstruatie. Dat ging goed. Wel mistte ik (gek genoeg) de krampen en was het heel licht. Deze maand menstrueerde ik alweer na 27 dagen. Dat heb ik nooit eerder gehad. Wederom was het heel licht en had ik geen krampen. Ik herken mijn lijf niet meer en dat is best vervelend. Toch bedenk ik mij steeds dat ik mijn handjes dicht mag knijpen dat ik weer zo snel ben hersteld en het weer kan gaan prberen. Ik temperatuur zo nu en dan en verder proberen we op dej uiste dagen te sexen. En dan maar duimen. Ik probeer me ondertussen op andere zaken te richten, zoals sporten, vakantie, een tweetal concerten waar ik naartoe ga en zomeer. We gaan lekker voor elkaar duimen en dan komt het vast wel binnenkort....

Groetjes,
Ongeduldje32

Ook ik herken dit wel. Ik heb in januari een curretage gehad en mijn menstruatie is ook niet meer zoals daarvoor. Eerder was ik ook een dag of 4-5 ongesteld en dan de eerste dagen zwaarder dan de laatste, maar nu verlies ik 2-3 dagen een beetje bloed, maar nog niet zoveel dan anders in 1 dag. Dan komt er 1 tot 2 dagen niks en dan weer wel wat. En aangezien wij dus ook weer op een zwangerschap zitten te wachten(nou ja,wachten!) heb ik de dokter gebeld en die vond het niet vreemd. Hij meende dat het 'gewoon' veranderd was en dat het verder wel goed moest zijn. Dus we gaan ervoor en we zien het wel.(makkelijker gezegd dan gedaan, of niet? succes!

Terug
Bovenaan