Hoe is het bij jullie gegaan gister?

Ik was wel even benieuwd hoe jullie dag met jullie kindje(s) is geweest gister met die warmte.
Keek er wel een beetje tegenop. De afgelopen dagen toen de temp al wat opliep ging het prima, maar gister was het wel extreem warm.
Andries deed het super. Omdat het tot 's avonds gewoon in huis een stuk aangenamer was dan buiten zijn we de hele dag binnen geweest. Hij heeft vooral veel geslapen. Weet dat mijn neefje als baby juist als het heel warm was de hele boel bij elkaar schreeuwde (en dan alleen nog maar heter werd uiteraard). Gisteravond heb ik hem even lekker in badje gehad, beetje lauw water. Hij vond het heerlijk. Het is mij allemaal enorm meegevallen. Ik ben trots op m'n mooie mannetje dat hij het zo rustig heeft weten te verwerken.
Hoe is het bij jullie gegaan??

Groetjes Margreet,

Andries 14+3

Hey,

Hier is alles ook goed gegaan!
Gewoon weinig gedaan met de kleine meid.
Elize heeft ook veel geslapen en s'middags even in badje geweest, vond ze ook heerlijk.
Tussendoor elke keer extra water gegeven wat ze ook heerlijk opdronk.
Het beste is toch lekker rustig aan doen niet teveel knuffelen en oppakken want daar worden ze nog warmer van en lekker alleen in de luier laten liggen.

Vanmiddag maar weer lekker in badje!

Groetjes Tonia

Elize 14+4

Hier ging het ook prima! Zij is ook alleen binnen geweest en 's middags even in het badje. Ze sliep goed en was lekker rustig. Wel was bij het flesje drinken haar haar drijfnat ;)

Groetjes, Martha

Olivia morgen 15 weken

Hier ging het ook prima alleen vandaag was Marit wat huiliger. Ik zag er ook best tegenop maar het ging prima.
Ik vond het alleen moeilijk wat ze aanmoest met slapen. Uiteindelijk een romper(korte mouw) en pyjama broek en verder niets.

hier ging het ook goed... alleen sommige mensen (zoals schoonloeder) willen dan perse Amy vasthouden maar goed maar effe en toen weer lekker neergelegd want ze zweette uit je handen

Amy heeft gisteren alleen in luier gelegen en snachts slaapt ze met een romper aan met korte mouwen en verder niks.. met naar bed gaan doe ik een lakentje over der heen maarja dat schopt ze vaak weg... maar goed ze voelt goed aan

hier gaf ik ook wat water tussendoor bij maar pakte ze maar 10 a 20 cc van...

liefs Danielle mv Amy 13 weken en 5 dagen

Hier ook goed gegaan, Ik twijfelde flink wat ik moest doen, want we gingen naar de camping. Maar daar is het zooo super heet. Toch gegaan en hij heeft t super goed gedaan. De temp. haalde > 40 graden pffff. We zijn telkens in t zwembad wezen zwemmen en Dani heb ik pootje laten baden. dat vond hij lekker.
En in kinderwagen in de schaduw in alleen luiertje laten slapen. Ook heb ik hem tussen door diksap gegeven dat vond hij heerlijk!!!

Alleen savonds wel probleempje want hij slaapt altijd in de bakerzak dat was nog de vraag of ik hem daar in zou leggen. Uiteindelijk toch gedaan heb hem buiten in de kinderwagen met muggen netje laten liggen tot we zelf naar bed gingen toen was t in de caravan ook ietsje afgekoeld. Ik vindt t altijd wel moeilijk van heeft hij t niet te warm of te koud.... maar ja!! We hebben t overleeft ;-)

Groetjes Joyce
Dani 13 weken

Terug
Bovenaan