Hoe is het bij jullie?

Onze lieve dochter wordt morgen 5 wk ;)
Ze is ons eerste kind. Dus weinig ervaring :)
Dus ik ben erg blij met forum
Mijn vraag is eigenlijk:
Is het normaal dat een baby v 5wk overdag meer wakker is? Ze slaat soms een slaapje tussen twee voedingen over.
En is dan normaal?
x

Ben ook net zo nieuw in moederland als jij en Jasmijn slaat 1 keer per dag slaap over tussen 2 voedingen... Meestal tussen 17.00 en 20.00 (in ieder geval in de avond), voor de rest is het voeden, spelen (rondkijken en knuffelen) en dan weer slapen.

Als je meisje blij en tevreden is, dan zou ik me er geen zorgen over maken :)

Mijn dochter (ook de 1e) is nu 3 weken. Ze slaat ook ongeveer 2 keer per dag een slaapje over. 's ochtends en ''s avonds. Ik maak me daar geen zorgen over, als ze moe is gaat ze wel slapen. Ik leg haar na een uurtje meestal wel in bed, dat ze wel de rust on haar heen heeft. Ze ligt dan steeds wakker rond te kijken, dus ze zal de slaap dan niet nodig hebben lijkt me...

Ja hoor, Bram is ook vaker wakker, hij is bijna vier weken oud nu. Zeker aan het eind van de middag, als hij half 5 gedronken heeft, blijft hij zo wakker tot half 8 ( wat overigens niet wil zeggen dat hij al die tijd rustig blijft ;) )
Soms blijft hij een uurtje wakker na de voeding, en leg ik hem in bed of in de wagen beneden (omdat ik nog niet zoveel kan traplopen ivm bekken)

Terug
Bovenaan