hoe is het met alle zieke kindjes hier??

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Hoe is het met jullie kindjes??

Chelsey is er nog steeds niet lekker van( 6de ziekte), ze slaapt heel veel en als ze wakker is dan is ze erg hangerig en huilerig, erg zielig dus! Ik ben wel benieuwd hoelang dit gaat duren...ze wil ook haast niet eten, ik weet wel dat dat wel weer komt maar toch wil ik haar wel weer lekker vrolijk en actief zien!!

Groetjes Elise

Hoi Elise,

Met Lyanne gaat het al veel beter. Ze heeft geen pukkeltjes mee, maar ze slaapt nog wel veel.

Geef de kleine maar een dikke knuffel van ons!

GRoetjes,Marieke en Lyanne

Hier wachten we nog steeds op de koorts (komt misschien wel niet meer..) Tessa heeft de vijfde ziekte. Voor de rest slaapt ze idd ook wel wat meer, maar de vlekjes zijn al stukken minder. In haar nek jeuken de vlekjes, ze klauwt steeds aan haar haren.....Dus het is feest hier, lekker vaak in bad!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Met Milan gaat het gelukkig alweer wat beter. De koorts is gezakt en hij rochelt nu alleen nog veel en is neusverkouden. De oortjes doen volgens mij ook niet meer zoveel pijn. Maar nu komen er volgens mij tandjes aan. Het is net zo'n hobbelige weg in het mondje.
Hoop dat het met de andere hummeltjes snel weer beter gaat.

x jolanda

aloa,

Ik ben vandaag met Ties (9 maanden) naar de huiartsenpost geweest. Hij had namelijk al 4 dagen koorts (tussen de 39.4 en 40.1)
Hij was zielig en hangerig en piepte zo. Vandaag dacht ik... nu ga ik bellen hoor naar de dokterspost. We mochten komen. Bleek dat hij een dubbele oorontsteking en een keel ontsteking had. Echt zielig, hij heeft er helemaal niets van laten blijken, naar zijn oortjes grijpen ofzo.

Hij heeft nu druppels voor neusvekoudheid gekregen. Geen antibiotica. Is dat normaal? De dokter daar zegt dat keel en ooronstekingen vanzelf weggaan???

Groetjes Tamara en een nog altijd slapende Ties

Kay is nog steeds ziekjes.. Gelukkig geen koorts meer, maar uit zijn oor blijft troep komen en hij is nog heel snel moe. Buiten dat om is het een vrolijk en lief kereltje,.. Met Kay blijven we de komende dagen dus nog lekker binnen!

Esmé mv Kay

he Esme,

Geef Kay maar een hele dikke vette knuffel van ons!

Groetjes, Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan