hoe is het met de babykamer?

Zijn er al wat meiden klaar?
Bij mijn eerste had ik het kamertje rond deze tijd al wel klaar!
Nu zijn we nog niet begonnen. Moet wel een beetje opschieten. Mijn man vaart en is altijd 4 weken weg en dan 4 weken thuis. Dus hij gaat eind november weg en komt dan eind december weer thuis. Dan is het kerst enz. en dan is het alweer januari en moet hij ook zo weer weg! En het verlof daarop komt de kleine al! Aan de ene kant genoeg tijd, maar we moeten nu wel ongeveer een begin gaan maken! Mijn man is zo handig dat ik het ook niet zelf kan gaan doen!

Hoi

Mijn kamer staat nog vol met kasten, bureau, computer en dozen met troep.
Volgende week gaan we hem leeghalen en dan kijken of ik de muren nog een andere kleur wil hebben en moet er nog een laminaatvloer in. Dan kan ik op internet op zoek naar een leuke kamer.
Het lijkt best nog wel ver weg maar de eerste helft is ook al zo snel gegaan.

Groetjes Minke

Hoi meiden,

bij ons schiet de kamer al op..
poos terug al leeggehaald, kachel eraf enz.. Laminaat hebben we ook al binnen.
Eerste muren zijn geschilderd..zit al stucwerk op..gisteren 2e laag opgedaan.
Van de week de andere muren en dan is dat klaar..vloer is zo gelegd en de gordijnen maakt m'n moeder zelf..poosje terug stof gekocht daarvoor..
We doen alles een beetje neutraal..bruin, lichtbruin tint en een ruitje en de meubels zijn wit, die krijgen we in januari..
Wilden namelijk niet weten wat het wordt..
groetjes

Hi hi,

We hebben 2 weken terug het kamertje besteld, dat komt begin januari al! Voor die tijd willen we een muur geschilderd hebben en de kamer leeghalen maar zoveel staat er niet eigenlijk. Nu is het een kwestie van accesoires shoppen en de verplichte uitzetlijst afwerken. Ook de wandelwagen kopen we over 2 weken maar daar zal wel n levertijd aan vast zitten.

Ik ga 14 februari met verlof en voor die tijd wil ik t kamertje klaar hebben zodat ik maximaal kan relaxen die weken! ;-)

Vind het wel een extreem leuke hobby, al die spulletjes!

Groetjes Janneke

Hoihoi,

Ook bij ons is er nog niets gedaan wat betreft de babykamer.
Mijn man wil er met de kerstvakantie aan beginnen.
Nou dan moet ik toch maar wachten. Ben eingelijk ook helemaal nog niet aan het shoppen voor de andere kleine dingen van het lijstje.
Ik weet wel dat ik bij de eerste alles al in huis had.

Hoop wel dat het in januari allemaal op orde is.

Groetjes

Corrie

Wij hebben 3 jaar geleden het huis verbouwd en ik had de " voorkamer" niet ingericht, bewust, dus troep staat er niet. We zijn langzaam begonnen, en nu staat het bedje er om te gronden en lakken! Commode staat er en kastje waarin we zelf een stang hebben gemaakt voor hangkleding. Badje en tummytub hebben we al via marktplaats gehaald. Ben nu leuke dingen aan het verzamelen. Oranje met wit, en ook Nijntje past hierin.

In december heeft mijn vriend geen tijd, en ik wil alles afhebben voor mijn verlof, voel me nu prima dus geen punt 's avonds even te lakken!

Bij ons zijn de muren inmiddels voor een deel gesausd...heel mooi licht paars. Wilde eerst de hele kamer paars verven en dan een klein stukje behang, maar het is echt te paars vind ik, dus nog een pot lichtgrijze saus gehaald. Ben benieuwd hoe het bij elkaar lijkt.
Wij halen de meubels bij de ikea. Moet wel wat aan verbouwd worden maar denk het wel redelijk snel allemaal klaar te hebben. Hoef ik daar tenminste ook niet meer over te twijfelen hahahaha!

Groetjes Annemiek

Terug
Bovenaan