hoe is het met de dames die rond 17 mei nod hebben , net als ik??

A

Anoniem

Guest
hoi, hoe staat het er voor , ook goed geklust!!!
Ik heb vandaag een heel rommelig gevoel in mijn buik , beetje steken links en rechts , wat zou dat kunnen zijn???

voor de rest ebn ik er dit keer weinig mee bezig en lees ook nog maar af en toe jullie berichten ,ik heb een eigen kinderkleding zaak en het is nogal druk op dit moment....

dus ik heb er geen tijd voor om er veel mee bezig te zijn, vorige maand dacht ik ook van alles te voelen en was het ook niets , ik wil me niet gek maken.

ben wel benieuwd hoe het met jullie is , dus meiden , steek van wal..!!!!
daan

Ik heb 15 mei nod. Kon het ook allemaal prima van me afzetten, tot dat dinsdag mijn tepels enorme omvang aan namen en erg gevoelig werden. Dit hield 3 dagen aan en sinds gister waren ze weer tot normale proporties geslonken maar doen nog erg pijn. steekjes pijn. verder niets te bekennen en hoop de aankomende week mijn hoofd bij andere zaken te kunnen houden. vind het erg vermoeiend dat ik er toch weer zo mee bezig ben. Ben bijna 31 jaar, zou toch moeten kunnen relativeren zou ik denken... NOT!! maar goed, tis pas ronde 2 dus mag niet mopperen. maar zusje  + 2 collega's zijn   ongeveer 23 weken zwanger en dat maakt dat het in de familie en vrienden- en werkkring allemaal erg leeft. zucht.. en ik maar stil verlangen..
xxx  

hoi,

heb mijn nod 15 mei en voel van alles, .
Al dagen beetje ongigevoel, rugpijn af en toe en buikpijn.

Maar ja, volgens mij beeld ik me gewoon van alles in!!!
Ook niet super geklust, wel voor eisprong, niet erna, weet niet of dat uitmaakt, maar goed.
Spannend allemaal.
Ik duim voor jullie!

groetjes,
mienetje

Ik heb mijn NOD rond 19 mei en ik houd mijn hoofd rustig deze keer.
Probeer er maar niet teveel mee bezig te zijn want vorige keer voelde ik vanalles en heb ik me helemaal gek gemaakt,tja toen ook nog 5 dagen overtijd dat was echt super balen dus! Ik gebruik nu de ovelatiesticks en als ik die moet geloven heb ik mijn eisprong nog niet gehad,toch voor de zekerheid flink geklust,ik weet nu niet precies wanneer we "moeten"omdat ik vorige keer 5 dagen overtijd was.
Ik wens jullie veel succes en we houden elkaar op de hoogte!!
Liefs Mikkie.

Terug
Bovenaan