Hoe is het met de dames die voor een 2de kindje gaan!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Was ff nieuwsgierig hoe het met jullie allemaal ging die ook graag weer zwanger wilde worden???
Al nieuws ???
Hier nog niet en denk ook niet dat het deze maand gebeurt, ben nu pas 1 keertje ongi geweest en nu moet ik weer rond 20augustus ongi worden, das afwachten dus!!!!

Liefs Sady

hihi wij zijn afgelopen weekend weer gestopt met de pil..... dus ik denk dat het nog nie tzover is.....

wel weer erg spannend he?

succes!!

liefs marijke

Ha hoi Sandy,

Hier nog niks hoor. Ben ook nog steeds niet ongesteld geweest, maar merk wel dat mijn afscheiding verandert zo door de maand heen. Wie weet!!!!! Ik ben van plan deze maand met BV te stoppen en dan wordt het allemaal wat serieuzer! Ja, spannend weer hè.

Hoe was de afspraak bij de Frauenartz, daar ben je pas toch geweest? In ieder geval nog niet zwanger dus..... nieuwe ronde, nieuwe kansen, niet waar? Duim voor je!

Marijke, jij ook veel succes meid!

Liefs,
Tess

ik ben vandaag 5 dagen overtijd,maar het lijkt erop dat ik,ondanks hier en daar wat verschijnselen,dat ik nu ongesteld ga worden.net op de wc verloor ik een klein beetje bloed dus...op naar de derde ronde maar.
succes iedereen en hopelijk een heel vruchtbaar augustus!!
groetjes karin

hoi allemaal,
hier geen derde kindje hoor maar ik vindt het wel leuk om te lezen hoe het bij iedereen gaat spannend he elke keer rond die periode van de maand.

allemaal heel veel suc6.

groetjes,
marike

Wij hebben onze beslissing te stoppen met de pil even op de lange baan geschoven. We kwamen erachter dat we er toch nog niet helemaal klaar voor zijn en dat komt niet op de laatste plaats door onze woonruimte van slechts 80 vierkante meter op de tweede verdieping van een flat zonder lift. Dus tja... jammer, maar helaas.

hoi,
hier ook nog niet helaas. had het wel leuk gevonden dan was hij of zij namelijk op onze trouwdag (8 april) uitgerekend geweest. en bij nynke mijn dochter begon de zwangerschap op 8 april.....
dus wij ook op naar de derde ronde.

groetjes,
daphne

Wij zitten nu in ronde 3. Ben benieuwd. Wel spannend zo.

Terug
Bovenaan