Hoe is het met de gillers???

A

Anoniem

Guest
Ben gewoon even benieuwd...
Stef gilt er nog steeds vrolijk op los en dat heeft ons al heel wat genante momenten opgeleverd, want blijkbaar weten vreemde mensen op die momenten meer van Stef dan ik.....inclusief mijn schoonmoeder. Die weet het allemaal! Waarom weten wij het dan niet?

Maar goed, hoe gaat het dus met de rest van de gillers?

Liefs Annet

Hahaha! Weet je dat je net je schoonmoeder tot "vreemd mens" hebt betiteld?? Hahaha, was vast niet helemaal de bedoeling?!

Maar even ingaan op je vraag. Julian heeft met een maand of 8 een tijdje gegild, ik denk dat hij zijn volume aan het testen was. Na een tijdje was dat weer over. Nu roept hij wel een als ik onder een viaduct door loop, dat galmt zo lekker. Maar verder eigenlijk niet zoveel. Hier heb je dus niet zoveel aan..

Groetjes,
Ellen mv Julian

Delano heeft dat ook een tijdje gedaan,hij was toen een maand of acht denk ik.
Nu doet ie het niet meer.
Je krijgt inderdaad wel eens een opgelaten gevoel als hij midden in de supermarkt alles bijelkaar gilt,haha.
Is toch ook wel weer grappig.
Groetjes Tanja

He hallo,
Hier nog zo'n giller.
Nina gilt alles bij elkaar om... niets, ze vind het leuk.

groetjes Jantine

Gelukkig is het hier weer rustig. Hij gilt gelukkig niet meer zoveel. Pff, m'n trommelvliezen stond op klappen.

Groetjes,
Nelly.

hier nog zo'n giller mijn trommelvliezen staan soms gewoon op knappen Maar idd wat zouden we toch moeten zonder onze schoonmoeders ........
groetjes mira mv marek

Lorenzo gilt er ook nog lekker op los
helemaal nu hij ontdekt dat het op de overloop
(dat loopt uit in een puntddak)lekker hard door galmt
maar ook in de winkel laat hij de decibellen rond vliegen
ik erger mij er niet aan en de meeste mensen
vinden het ook wel grappig

groetjes
Bianca mv Lorenzo

We zijn hier in redelijk rustig vaarwater gekomen. Meneer heeft ontdekt dat ie kan blazen. En dat maakt toch een stuk prettiger geluid!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan