Hoe is het met de Juni Moeders????

Hoi Meiden,

Ik vroeg met af hoe het bij jullie gaat?

Bij mij verloopt alles eigenlijk heel rustig vergeleken mijn twee andere kinderen.
Chris is echt een rustige baby van 8 weken en begint regelmaat in zijn dagschema te krijgen.
begint nu overdaq ook af en toe een uurtje wakker te zijn, en lacht en begint al wat meer te bewegen en houd alles in de gaten.
Sommige avonden een mopper momentje,maar is niet standaard.
Slaapt af en toe al 6 uur achter elkaar in de nacht.
Dus hoop als ik in september weer ga werken dat hij s 'nachts door slaapt:)
Maar dat is afwachten.
Chris drinkt nu 6a 7 keer 150cc met 5 schepjes verdikte voeding .
Af en toe lijkt hij nog hongerig en gaat in protest.
Maar ja om nu al 180 cc te geven lijkt me een beetje vroeg. Ook ivm zijn reflux wacht ik liever nog even tot hij er echt aan toe is om te verhogen.Hij weegt nu ongeveer 5200 gram.

Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat.

groetjes Bianca

Isabella is nu 5 weken. We hebben een rottige start gehad. Vanaf het begin al last van reflux, waardoor ze behoorlijk onrustig werd. Vorige week werd het zo erg dat we haar hebben laten opnemen. Was heel zwaar om haar daar achter te laten, maar wel beter voor haar en ons. Nu is ze sinds 2 nachten weer thuis

In het ziekenhuis hebben ze haar voedingen aangepast en haar ingebakerd (jeetje, wat maakt dat een verschil!)

Nu krijgt ze 6 voedingen per dag van 130 cc met nutriton, snachts slaapt ze van 00.00 tot 6.00. Soms komt ze tussendoor voor een vieze luier of een speentje.

Overdag nog wel wat onrust, maar we moeten ook weer even aan elkaar wennen.

Wel zo fijn om haar weer lekker thuis te hebben, en te zien dat ze weer lekker in haar vel zit.

Ze weegt nu ongeveer 4100

Hi Bianca, Leuke topic!

Joep is nu 7 weken! Hij begint ook al wat regelmaat in zijn dagschema te krijgen... afkloppen ;-) Van de week heeft ie ook zelfs twee keer tot 6:00 uur sochtends geslapen, vanaf de laatste voeding!!! Die nachten hebben we iig in the pocket :)

Afgelopen zondag had hij weer keer last van darmkrampjes, maar dat gaat over het algemeen ook beter. Verder lacht hij, kijkt hij veel om zich heen, volgt hij ons, maakt elke keer nieuwe schattige geluidjes en is het op en top genieten!!!

Helaas heb ik zelf al ruim een week zware hoofdpijn (achter mijn ogen) waarvoor ik straks toch maar even naar de huisarts ga...

@ Juudje86, heftig dat jou kleine meid naar het ziekenhuis moest. Hoop dat jullie weer snel aan elkaar wennen en dat de ze overdag ook haar draai vindt, lijkt me zo vervelend dat reflux.

Hoop dat er nog meer mensen reageren, ben ook erg benieuwd naar de anderen!

Lfs,
Juutepetuutje

@Juudje Ja dat is erg heftig als je kleine in het zh heeft gelegen.
Betreft reflux ik weet dat het erg heftig kan zijn vooral in het begin.
Mijn eerste zoon had het erg heftig en kreeg verdikte voeding en medicatie tot hij ong 3,5 jaar.
Die had de verborgenreflux. Werd ontdekt toen hij een week of 5 was.Huilen /Gillen dag en nacht .Cb gaf aan misschien wel reflux maar wacht het maar af.
Toen meteen naar de huisarts en die zij hij heeft een ontstoken slokdarm en maag.
Dus meteen medicatie en regelmatig controle.
Ook hij werd ingebakerd ,dat vond ik wel eng omdat af en toe spuugde hij wel alles eruit en ze liggen dan best stevig vast.
Maar ging gelukkig goed .
Mijn dochter zoetje niks bijzonders.
Mijn derde is ook een zoontje en reflux maar veel minder heftig .Bedje omhoog en verdikte voeding en gaat gelukkig goed.Slaapt rustig dus hoef gelukkig niet in te bakeren.
Maar ik hoop voor je dat je kleine meid er snel overheen groeit .
En wat fijn dat je al twee nachten heb mogen doorslapen.Lijkt me heerlijk :)

@juutepetuutje Lekker dat Joep ook al doorslaapt twee keer.
Ja schattig he die geluidjes en alles in de gaten houden.
Als Chris moe is en ik breng hem naar bed kijkt hij me helemaal na als ik weg ga.
Dan moppert hij even zachtjes (niet noemenswaardig) en slaapt dan heerlijk.
En als hij wakker is krijg ik een grote lach en begint al zachtjes geluidjes erbij te maken.
Zo schattig.

gr Bianca

Terug
Bovenaan