Hoe is het met de kwaaltjes?

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog veel last van zwangerschapskwaaltjes?
Ik had nergens last van, tot deze week:(
Ik moet elke ochtend overgeven. Gelukkig ben ik daarna wel van mijn misselijkheid af.
Verder word ik zeker 2x per nacht wakker om te plassen.
Eigenlijk mag ik dus niet klagen( zeker vergeleken met mijn vorige zwangerschap)

Gatver, wat vervelend! Ik hoop dat het snel passeert.

Hier ook elk nacht minstens een keer het bed uit om te plassen met als gevolg dat ik daarna niet kan slapen. Dit berichtje is daar het resultaat van. Ik slaap normaliter heel makkelijk, maar nu lig ik te malen. Gelukkig bijna geen misselijkheid meer, ik had het niet heel erg, maar ik vond het echt verschrikkelijk. Bij mijn vorige zwangerschappen had ik er geen last van, behalve bij de eerste na 13 weken toen we nota bene de stad ingngen met de bus. Toen was het ook gelijk raak. Ochtendmisselijkhedi was dus nieuw voor me. Ik ben trouwens nog steeds behoorlijk moe 's avonds. Ik ga nog steeds gelijk met de kinderen naar bed.

Bij mij begint het meeste af te nemen. Nouja...ik heb de ene keer een dag niets en de andere keer loop ik weer continu over te geven.
Maar in tegenstelling tot een paar weken geleden, heb ik nu dus af en toe een dag zonder klachten!

Bij mij begint het nu pas! Ik word nu misselijker 's ochtends en ik heb zware zware hoofdpijnen ik word er 's nachts wakker van! Eerst kon ik niet genieten omdat het allemaal zo pril was en nu zijn we 13wk en nu krijg ik kwalen...gggrrrr

Misselijkheid over. Als ik maar op tijd eet. Nog steeds erg moe. Soms wel eens een dag met hele zware hoofdpijn. niets helpt dan. Wel erg last van mijn hormonen. Familielid die mee zeer nabij staat had slecht nieuws gehad. Ik naar haar toe. Nog voor ik binnen ben gelijk huilen natuurlijk. Bij het minste of geringste op de kast zitten.

Ik ben nog steeds niet misselijk (vandaag 11 wk), wel flinke obstipatie. En de emoties vliegen me om de oren, maar daar speelt ook mee dat ik nog de gevolgen van een burn-out achter me aan sleep, dus ja, wat dat betreft kan ik niet zeggen wat de 'boosdoener' is.

Terug
Bovenaan