Hoe is het met de mama"s

hmimes

New member
Hoe is het met de mamas ? Beginnen de darmkrampjes gelijk of slapen de babys lekker door ? Hebben jullie nog belangrijke tips ?

Gebruiken julllie 2 of 1 kruik voor de kleine ...

De de speen zijn jullie daar een voorstander voor of juist niet ?
 
Hier gaat het hartstikke goed...heb een heel tevreden mannetje.
Krampjes komen en gaan en heeft ze niet eens zo vaak.
Wij leggen s'avonds 1 kruik in bedje om em op te warmen en daarna aan voeteneind. Vooral nu het snachts kouder is. Hebben ook 1 voor in de kinderwagen bak. Overigens doet de kraamhulp ook de kleding eromheen met hydrofiele luiers. Als ie dan uit bad komt of is gewassen heeft ie lekkere warme kleding
Speen gebruiken we niet, hij kan in principe al zijn zuigkracht kwijt tijdens het voeden. Heb ze wel in huis maar niet nodig.
 
Heyy

Hier gaat het met goeie en slechte dagen. Afentoe nog van die lekkere huilbuien en dagen dat ik niks kan hebben. Al geeft Laurie dan maar een traan gaat bij mij ook de kraan open. Helaas heeft ze na elke voeding last van krampjes:-(
Ze krijgt om half 12 de laatste voeding en de ene keer slaapt ze door en de andere keer komt ze rond 6u of later. Wij gebruiken 1 kruikje die leggen we lekker in haar bedje voor ze erin gaat en als ze erin gaat leggen we het aan het voeten eind.
Ik ben geen voorstander van een speen, ze krijgt een pink of haar eigen handje/vingertje. Als ze eenmaal aan een speen gewend zijn komen ze er ook niet zomaar vanaf.
 
laat de tranen maar vloeien het is niet makkelijk allemaal ! En vergeet niet je doet het goed .
Vergeet jezelf niet .
 
J'velino Dominic is vandaag 5 dagen en vannacht is het eigenlijk zijn eerste klier nachtje geweest van elf uur tot half 6 in de ochtend heeft meneertje gespookt! En overdags is hij zo zoet slaapt heel de dag door alle geluiden heen en komt alleen voor zijn voeding:) ik gebruik wel de speen maar hij vraagt er nog niet echt naar alleen als hij echt blijft huilen geef ik hem vind dan toch zielig.. Ik gebruik ook maar 1 kruik in zijn wiegje bij het voeteneind.. Geven jullie ook al een klein beetje water? Mijn kraamverpleegster zei dat het gewoon mag 10cc ofzo als hij echt eerder dan 3 uur komt.. Ik ga nu lekker tukken xx
 
pff vermoeiend zo lang spoken had hij last van krampjes dan ? Slaapt jullie kleine overdag in de box en of gewoon in bedje , wiegje ?

Ik had begrepen dat je daar verschil in moet brengen ?
 
Terug
Bovenaan