hoe is het met de meiden met NOD op 20 september???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Denk toch dat de RD hier komen had vanmorgen wat bruinbloedverlies, bleeeeeehhhhhhhh!!!
Baal er toch weer van ook al hou je er rekening mee het is niet leuk!!!
Weet ook nog wel dat het nog niet helemaal door heeft gezet en dat het toch misschien met innesteling te maken kan hebben, maar ja wacht wel af snifffff!!!
Hoop dat het met jullie beter gaat!!! Duim dat er gewoon veel meiden weer zwanger zijn hier!!!
Succes hé meiden dikke duimen hier!!!!

Liefs Sandy

He Sandy,

balen zeg!!!!  ik weet hoe je je voelt, ik heb ook nog een heel klein beetje hoop dat het de innesteling is,vooral omdat mijn NOD pas de 25ste had moeten zijn. Nou ja, kunnen we wel samen afwachten weer he? We houden de moed er nog in en blijven vooral veel knuffelen!!!
xxx Gwen.

Hey Gwenn,

Hoe is het nu met jouw??? Hoop ook dat het niet doorzet!!!
Hier is het nog hetzelfde zet nog niet door!! Met afvegen nog steeds bruinverlies en soms wat lichter doe ik maandverband in komt er niks meer bleeeeehhhhhh!! Weet echt niet wat het zou kunnen zijn heb dit nog niet eerder gehad namelijk en ik voel me nog steeds niet goed zo'n griepgevoel zeg maar moe en misselijk en koffie sinds vandaag ook bah!!! Ruik ook al één week erg sterk!!! Zal ik nu me alles verbeelden of kan het toch zo zijn,pfff!!! Had me zo voorgenomen dit keer me niet zo druk te maken en wat doe ik toch druk maken!!!
Nou meis jij ook veel succes en ik duim hoor voor je!!!
En de andere meiden hoe is het daarmee???

Liefs Sandy

hee Sandy,

Had al een reaktie op de andere topic geschreven, het is nog hetzelfde hier, jouw kwaaltjes zijn wel hoopgevend!!!!!

Ik hoop het voor je, we gaan weer !!!!
Liefs Gwen.

Terug
Bovenaan