Hoe is het met de misselijkheid?

Hier is het nog steeds driedubbel pet... Ik heb al last van voordat test uberhaupt positief werd en heb deze halve zwangerschap al ziek op bed gelegen. Ik heb dit bij de eerste niet gehad, dus was een extra tegenvaller en superzwaar met die kleine dreumes die door het huis raast en continue aandacht vraagt. Met 12 weken had ik opeens een opleving, voelde me echt goed, dus ik dacht echt dat ik er doorheen was! Maar wat denk je, een week later kwam het gewoon weer terug, supermisselijk, supermoe en ontzettend beroerd en emotioneel... Vannacht weer een innige relatie met de toiletpot gehad, ik ben het zo (letterlijk!) spuug en spuugzat!!!

Ik houd me nu vast aan de 16 wkn grens, waarop (zo zei de VK mij) het bij de meeste vrouwen over is, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in. Er zit helemaal geen verbetering in, emesafene helpt niet en ik begin er een beetje depri van te worden. Zegt de huisarts ook nog tegen me, tja sommige vrouwen hebben er 9 maanden last van... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! Dat hoop ik toch echt niet.... Als ik maar wist wanneer het overging, maar je krijgt geen garanties, he?

Hoe is het bij jullie? Is het einde al in zicht?

Groetjes, Karin
15+5 wkn

ik ben niet dagelijks misselijk geweest, maar wel om de dag ongeveer.
nu is het gelukkig al een stuk minder!
alleen als ik teveel gedaan heb de ene dag, dan heb ik de volgende dag een mindere dag. misselijk, lamlendig ed.

sterkte meid!
die verhalen van mensen die heel lang misselijk zijn, moet je maar niet al te veel lezen!
dat is zo deprimerend!

liefs Carina

Ik doe ook nog steeds met je mee!!
De hele dag kotsmisselijk en regelmatig gaat mijn eten eruit.
Maakt niet uit welk moment van de dag en of ik gezond of ongezond heb gegeten.
Ik begin het ook zat te worden!!
Op deze manier kan ik er niet van genieten!

Ik werk 4 uurtjes per dag en zodra ik thuis kom ga ik slapen en/of spugen.
Al dat gelul met tips en dingen die je beter wel en niet kan doen is echt bullshit!!
Sorry voor het taalgebruik maar ik zit er volledig door!!

Ben nu 16 weken en 3 dagen!
Wanneer houdt dit op!!!

Groetjes en het troost een beetje dat ik niet de enige ben

ik ben al weken lang de hele dag misselijk, met soms kokhals nijgingen (dus ik hoef niet echt over te geven)
maar de afgelopen 3 dagen is het volgens mij wat minder geworden...   hopen dat het zo blijft, en helemaal weg gaat, want ik heb er wel genoeg van onderhand!

Hoi, hier nog iemand die nog steeds misselijk is en ook nog regelmatig overgeeft ! Ik heb 7 weken niet gewerkt en ben afgelopen week weer begonnen met twee dagen in de week. Ik heb lange tijd domperidon gebruikt, want de emesefane hielp echt niets. Mijn 1e zwangerschap was nog veel erger en lag ik tot 20 weken op bed. Ik ben nu 14+3 , dus al een hele vooruitgang voor mij. Ik baal er echt van, eten is ook nog steeds een ramp en ik voel elke dag als een gevecht om de dag weer door te komen. Ik ga ervan uit dat het echt nog beter wordt, maar weet dat het bij mij pas echt weer beter is als de baby er gewoon uit is.
Jullie ook veel succes en hou vol !!

Birgit

Hoi allemaal,

Ik kan hierover met jullie meepraten. Ik ben vanaf het begin van mijn zwangerschap alleen maar ziek geweest. Heel veel overgeven, de gehele dagen misselijk etc. Bij mij is het gelukkig nu sinds een week heel erg goed. Ik ben nu 18 weken zwanger dus dat mag ook wel. (was al bang dat het de gehele zwangerschap door zou gaan). Morgen ga ik eindelijk weer een ochtend proberen te werken. Hier heb ik zo'n zin in. Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal snel beter word.

Groetjes

Inmiddels bijna 2 weken verder en... ik ben nog steeds erg misselijk, bleh!
Die 16 weken grens was het dus ook niet echt... Leef nu naar 20 weken toe, misschien dat het dan...?

Succes aan alle andere zieke dames!

Terug
Bovenaan