Hier is het nog steeds driedubbel pet... Ik heb al last van voordat test uberhaupt positief werd en heb deze halve zwangerschap al ziek op bed gelegen. Ik heb dit bij de eerste niet gehad, dus was een extra tegenvaller en superzwaar met die kleine dreumes die door het huis raast en continue aandacht vraagt. Met 12 weken had ik opeens een opleving, voelde me echt goed, dus ik dacht echt dat ik er doorheen was! Maar wat denk je, een week later kwam het gewoon weer terug, supermisselijk, supermoe en ontzettend beroerd en emotioneel... Vannacht weer een innige relatie met de toiletpot gehad, ik ben het zo (letterlijk!) spuug en spuugzat!!!
Ik houd me nu vast aan de 16 wkn grens, waarop (zo zei de VK mij) het bij de meeste vrouwen over is, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in. Er zit helemaal geen verbetering in, emesafene helpt niet en ik begin er een beetje depri van te worden. Zegt de huisarts ook nog tegen me, tja sommige vrouwen hebben er 9 maanden last van... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! Dat hoop ik toch echt niet.... Als ik maar wist wanneer het overging, maar je krijgt geen garanties, he?
Hoe is het bij jullie? Is het einde al in zicht?
Groetjes, Karin
15+5 wkn
Ik houd me nu vast aan de 16 wkn grens, waarop (zo zei de VK mij) het bij de meeste vrouwen over is, maar eerlijk gezegd geloof ik er niet in. Er zit helemaal geen verbetering in, emesafene helpt niet en ik begin er een beetje depri van te worden. Zegt de huisarts ook nog tegen me, tja sommige vrouwen hebben er 9 maanden last van... AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH!!! Dat hoop ik toch echt niet.... Als ik maar wist wanneer het overging, maar je krijgt geen garanties, he?
Hoe is het bij jullie? Is het einde al in zicht?
Groetjes, Karin
15+5 wkn