hoe is het met de oktober-2006-mammies?

A

Anoniem

Guest
voor het geval iemand dit echt leest: mijn nod komt eraan en ik heb weer behoefte aan aanspraak, haha. Ik verga trouwens van de rugpijn en heb ineens last van maagzuur... spannend, alweer!

Hoe gaat het bij jullie?

Hoi Meid,

Struin toevallig weer eens langs dit forum..

Wat zul je weer in spanning zitten zeg!!

Als je moet wachten is dat natuurlijk vreselijk, en als het straks een keer raak is kijk je weer terug op deze tijd met de woorden "wat was het toen toch steeds spannend hè..".

Wanneer is je NOD?

Zou je al kunnen testen dan?

Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!!!!!

(hou me op de hoogte hoor,.. ook al hou ik je hier stiekem in de gaten hahaha)

Liefs,

Esmé

Hoi hoi!

Hier ook nog een zomer 2006 mama! Jaja, ook eentje die wel eens meekletst. Niet zo vaak, maar toch...  Alleen ben ik hier onder een andere naam.
En... ZWANGER!! Maar net hoor, 5,5 week of zoiets. Ik wacht nog even op de echo van volgende week voordat ik het echt geloof...

Jij succes op je NOD! Zal ook voor je duimen!!

Groetjes, April
ps Esmeeke zal wel via via weten wie ik ben...

Euh,..

Ik weet niet alles hoor,..

Daarbij ook last van zwangerschapsdementie.. Ik denk er even over na.. of geef je me zelf even een seintje.. Jeetje.. spannend!!!

Heb je wéér een andere naam genomen dan?

In ieder geval Gefeliciteeeeeerd!!!

Ken ik je goed? Want dan zou het wel heel schandalig zijn als ik er nu niet op kom..

Esmé

Ohw Esmé wat fijn dat jij mee spiekt en April, van harte met je zwangerschap. Ben wel heel benieuwd wie je bent. Gaat het goed, hoe voel jij je?

Voor mijn gevoel is as maandag twee weken na eisprong maar vanmorgen al getest en negatief... natuurlijk. Blehhhh, baal en voel me niet echt top vanwege mijn rug. Had nog even de hoop dat het een zwangerschapskwaaltje was, haha, hoe gek kan je zijn.

Afin als kerstcadeautje dan maar, ook leuk!

Volgens mij zijn er meer zomer-2006-mammies die proberen zwanger te worden, hopelijk kunnen we elkaar treffen in dit topic, zou ik wel gezellig vinden.

Liefs allemaal

o neee, ik lees het nu pas; ik heb bij het onderwerp oktober geschreven ipv ZOMER-2006 *zucht* zo vinden we elkaar natuurlijk nooit...

Hoihoi,

Had wel begrepen dat je naar ons op zoek was  

Ook hier iemand die dus in spanning zit... maar dan wel gaat het wel of niet goed. Daarom nog niet aan de grote klok. Als het goed is nu 9wk onderweg. Maar pas over 1.5wk een intake gesprek met de VK en dan pas een verwijsbrief voor een termijnecho... zucht... het lijkt eeuwig te duren. Kan ook nog niet genieten, probeer wel positief te blijven, maar in mijn achterhoofd blijft het grote ? aanwezig.

Zal zo ook ff-ies op je andere topic reageren.

Succes met wachten,

Liefs Tita

Titates... ik heb zo mijn vermoeden wie je bent,.. hoop zo dat alles goed is! In ieder geval super gefeliciteerd!!!

Terug
Bovenaan