Hoe is het met de oktober 2010 mamas

Hallo allemaal....

Ik was benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat..Vind het wel grappig om te weten hoe het met jullie kids gaat.
Onze Tije is van 10-10-10-...jajaja mij is het gelukt!!!
En het is een mooi menneke.
Gelukkig hebben we de ergste tijd weer gehad en zitten we nu in een fijne periode.Kwa eten en slapen gaat het goed.Hij slaapt nu lekker door van 19 tot 6 a 7.Wel een vroege vogel dus...
En eet het liefst de hele dag...(8kilo,valt wel mee toch)
Ben benieuwd of die laatste voeding eraf mag,want ik merk dat hij niet echt zin heeft in een fles(niet altijd hoor)...of al zo diep slaapt...dat ik hem ook niet wakker wil maken.En dan toch slaapt tot 6 a 6.30.

Maar goed...Hoe is het met jullie dus...
kom anders naar mamaclub oktober 2010
grt kristel
 
hoi,
onze zoon mik is van 7oktober,hij doet het ook prima,slapen eten en voor de rest echt een super vrolijk mannetje,tijd is veel te snel omgegaan.Als je bedenkt dat ze over 3maanden alweer een jaar worden peohpoeh.En trouwens 8kilo is prima hoor die van ons was er 9 en dus een halve kilo te zwaar op cb maar goed zodra hij eens gaat bewegen zal het wel goed komen....
groetjes yvonne
 
Ja de tijd vliegt...
Tije gaat ook als een speer(jammer vind ik dat) Zit al zelfstandig vanaf 6 mnd,tijgert vollop...staat al in de box...maar ja ookwel weer makkelijker.
En ook weer grappig om te zien ,dat eigen willetje te zien groeien.
En die grote zus van hem kan er niet vanaf blijven...zo scheetig!!

Alleen die tanden...dat is nu minder..;poept zich rot...heeft er al 2 maar meer op komst....please laat me slapen...hahhaa

fijn weekend...grt kristel
 
hallo

er zitten een paar oktober mama's op het september forum misschien kun je daar lekker mee kletsen.

gr een september mama.
 
Terug
Bovenaan