Hoe is het met de oktober 2010 mamas

allo allemaal....

Ik was benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat..Vind het wel grappig om te weten hoe het met jullie kids gaat.
Onze Tije is van 10-10-10-...jajaja mij is het gelukt!!!
En het is een mooi menneke.
Gelukkig hebben we de ergste tijd weer gehad en zitten we nu in een fijne periode.Kwa eten en slapen gaat het goed.Hij slaapt nu lekker door van 19 tot 6 a 7.Wel een vroege vogel dus...
En eet het liefst de hele dag...(8kilo,valt wel mee toch)
Ben benieuwd of die laatste voeding eraf mag,want ik merk dat hij niet echt zin heeft in een fles(niet altijd hoor)...of al zo diep slaapt...dat ik hem ook niet wakker wil maken.En dan toch slaapt tot 6 a 6.30.

Maar goed...Hoe is het met jullie dus...
kom anders naar mamaclub oktober 2010
grt kristel

hey,
Hier een septembermama.

Wat bedoel je met de laatste fles?
Wij geven Julia rond 17.00 haar avondeten. En om 19.00 uur de een fles en dan gaat ze naar bed. Wij maken gaar er niet voor wakker. Want ze gaat pas na de fles op bed.
Ze drinkt overigens niet alle flessen leeg hoor. Meestal drinkt ze de middag en avondfles niet helemaal op. Ligt er ook aan hoeveel brood of avondeten ze heeft gehad.

hier ook een oktober mama ( 25-10) alles goed met onze kleine man die groeit maar door maar wordt nog niet op de vingers getikt dat hij te dik is ofzo
Hij is ook heel lang ( 75 cm en 10 kilo)
met voedingen gaat prima alleen wel potjes meneer wil geen vers en brood wil hij ook nog niet maar probeer het wel eens weer.
gr nicolien

hallo meiden,
even weer hard gewerkt,maar nu ff weet tijd.
De laatste fles is dan om 19uur ,maar dan zit Tije nog vol...dus geven we nu rond 17u warm eten en wat later een toetje...en hij slaapt er prima op!!
Zeker nu hij nog steeds last van reflux heeft en regelmatig nog wat terug komt,merk ik dat hij nu niet met zon dikke buik gaat slapen en daardoor veel vaster slaapt.
Ga morgen proberen of hij bij de boterham een tuitbeker melk wil...wie weet dat hij het zo wel wil...en anders pech gehad(met de 2e ben je toch wat makkelijker.

Ik vraag me wel af of 6 poepluiers ooit nog over gaat.hij heeft last van zn tanden en poept zich rot....van die vieze zure groene slijmerige poep(sorry voor al die details hahahah)
nu geef ik hem maar regelmatig wat drinken om te zorgen dat hij genoeg vocht binnen krijgt.

Vandaag zijn ze weer heel de dag bij oma geweest...en ik vind Tije zijn reactie ook geweldig als hij me weer ziet...wil ook echt even knuffelen en kusjes geven(op zijn manier dan) en dan zwaait hij ook weer heel graag oma uit...dag dag met zn handje.

zo nu ook nog ff wat nuttigs doen...

Gaan jullie nog op vakantie??

grt Kristel

Hi,

Diederik is van 3 oktober en ik weet niet precies hoe zwaar. Met net 7 maanden was hij al bijna 10 kilo, ik denk dat er nu dus wel weer een kilootje aanzit ;-) Verder groeit hij als kool, hij heeft maat 80 dus is echt een flinkerd! Hij heeft nu ook last van zijn bovenkaakje, echt zielig. Gisteren de hele middag en avond huilerig, wou echt niet slapen. Uiteindelijk is hij na tienen doodmoe bij mij op schoot in slaap gewiegd, wat nog nooit is gebeurd (behalve toen hij net geboren was). Ik voelde me weer even supermama met een heerlijk kleine baby (van 11 kilo... hihi...) maar je snapt vast wat ik bedoel. Het is gewoon fijn dat als ze zich ellendig voelen maar 1 ding willen: mama! En dat ben ik!

Hihi,
Hier ook een september mama (13/9/2010) en alles gaat supergoed en vooral: supersnel!!!

In anderhalve maand van een beetje tijgeren naar: zelf zitten, staan, kruipen, langs de meubels lopen, zelf brood kunnen eten en uit een tuitbeker drinken (die hou ik nog wel zelf vast, anders wordt t echt een bende) en hopelijk binnenkort doorslapen!
Ik hou het bijna niet bij hoor! Hij heeft begin juni un 1 week tijd 3 boventanden gekregen, dat was best ff pittig! Hij heeft nu 5 tanden, maar sinds een week is het weer echt kwijlen met dr kraan open en veel met zijn handje in zijn mond, ben benieuwd wat de volgende tand is...

Ik denk dat hij rond de 9,5 kilo zit en ruim 75 cm, maat 74 begint vooral bij de truitjes enzo echt te kort te worden, broekjes kunnen nog nèt. 'Gelukkig' hoeven we pas 18 aug. weer naar het cb, dan krijgt hij ook de BMR prik ;-( ben benieuwd.

X
Evje

Terug
Bovenaan