hoe is het met de rest van 23 aug.!!!???

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd. Waar zijn jullie ??? Jade, Simone e.a.??!!!!

Ik duim voor jullie!!!
Groetjes

Hoi Paris,

Ik had wel al eerder gereageerd op je berichtje en heb gisteren een berichtje geplaatst, dus ik ben er nog hoor.

Hier nog geen rode duivels! Denk zelf ook dat ze pas donderdag komen.

Wel het gevoel dat ik ongi moet worden, maar tot nu toe dus nog niet.
Verder geen tekenen van een eventuele zwangerschap, maar duimen doen we altijd!

Hoe gaat het met jou? Ook nog geen rode duivels?

Tot schrijfs!

Groetjes,
Jade

Stom, zit even terug te bladeren en kwam je berichtje eerder vandaag tegen.

Jammer dat het deze maand niet gelukt is en jammer dat je er voorlopig niet meer zal zijn! Waarom ga je eigenlijk stoppen met dit forum? (Als je het wil vertellen tenminste)

Zal voor je duimen deze maand en hoop dan rond 19 september positief bericht van je te krijgen!

Je mag ook mailen op jades_wens@hotmail.com als je dat prettiger vind.

Groetjes,
Jade

Hi Paris,

Hier nog geen tekens....heb ook nog niet een gevoel dat ik ongi moet worden....maar wat lees ik hierboven....wil je stoppen op t forum???

Knuffel Flower

Hoi hoi,

Nou de rode duivels zijn volop aan wezig geweest hoor!!!! We gaan weer verder naar de volgende ronde.

Ik duim ook voor jullie!!

Jade ik las dat je nog twee dagen wil wachten. Sterk hoor. Ik kon dat bij mijn vorige zwangerschap niet hoor!!

Waarom ik wil stoppen: Je hoort vaak dat wanneer je er teveel mee bezig bent, het langer duurt tot je zwanger bent. Daarom ben ik bang dat ik er inderdaad te veel mee bezig ben!!
Ik zit bijna elke dag te lezen en te schrijven op het forum. Ik denk dat ik het maar eens wat rustiger aan moet gaan doen!!

Ik lees jullie berichtjes nog, alleen schrijf ik wat minder!

Groetjes en heel veel suc-6!!!!

Hoi Paris,

Blij dat je toch nog wel eens komt lezen! Dan kan ik je tenminste op de hoogte houden!

Ik ben alleen maar sterk omdat het vorige keer ook 32 dagen was en die zijn morgen voorbij.............dus zo sterk is het niet hoor. :)

Succes deze maand en hoop echt dat het raak zal zijn voor je.

Groetjes,
Jade

Terug
Bovenaan