Hoe is het met de zwangere dames??

Hallo allemaal,

Ik was erg benieuwd hoe het nu met iedereen is!
We zijn nu toch echt begonnen aan de laatste loodjes.

Zelf vind ik het op moment erg zwaar! Ik loop al een aantal maand bij de fysio voor isschias maar de pijn is zo hefig geworden dat ik laatst niet meer kon staan en lopen............het is dus toch bekkeninstabiliteit. Verder is er GBS (B streptokokken) geconstateerd. Dit met heel veel gezeur er om heen van mijn huisarts helaas..... Maar het staat nu vast dat ik het heb en moet dus nu bevallen in het ziekenhuis met een infuus. Dit alles bij elkaar en een zoontje van net 1 maakt het best wel pittig! Ik ben dan ook wel blij als ik straks de kleine in me armen heb!!

Hoe verloopt bij jullie de zwangerschap???
Veel kwaaltjes??

Groetjes Sylvia 32w

hoi sylvia,

wat vervelend zeg, dat je zo'n last hebt van al die dingen!! en het zijn dan wel de laatste loodjes, maar die duren nog een behoorlijk aantal weken!

bij mij ging het tot nu toe heel erg goed, met als enige kwaal grote vermoeidheid, maar ik heb nu een heftige blaasontsteking te pakken die maar niet over wil gaan en heb er teveel harde buiken met kramp bij, dus moet weer aan een nieuwe antibioticakuur en verplicht rust houden van de vk. ik vind dat eigenlijk wel erg zwaar, vooral omdat m'n vriend op dit moment in de drukste periode van het jaar zit en eigenlijk alleen thuis is om te slapen en 1 dag per week vrij is (als het mee zit), en ik dus de hele tijd alleen thuis ben. dan is rust houden wel heel erg saai en ongezellig. dus, op dit moment zit ik er eigenlijk ook nogal doorheen. maar ik ga ervanuit dat als de kuur aanslaat, ik me snel weer wat beter zal voelen!

sterkte he!
sabine

dat is inderdaad erg vervelend zo!!!!!!

Hier gaat het ook niet echt van een leien dakkie......
nog steeds last van kaakholteontsteking ben er al drie weken mee bezig en vandaag dan toch maar antibiotica gekregen......

niet kunnen slapen veel plassen en ik heb het gevoel alsof ie er vandaag of morgen zo uitfloept zo loopt ie aan de onderkant te schoppen....

Maar oke voor mij nog uiterlijk 10 weken dus ff de tanden op mekaar....
Wens jullie veel sterkte met de laatste loodjes...

Groetjes Brenda

hmm we beginnen het allemaal wat zwaarder te krijgen geloof ik ! Ook ik moet het rustiger aan doen. Ik werk nu sinds 2 1/2 week halve dagen want de bloeddruk was te hoog nog niet extreem maar toch.
Was ook heel er druk op het werk en op de dagne dat ik vrij was moest ik met mijn jongste zoontje naar zh om dat hij vingertopje verbrijzeld had en allemaal hechtingen dus dat was allemaal ook heel spannend, gelukkig komt dat allemaal goed dus die spanning is weg en met het minder werken is langzaam de bloeddruk aan het dalen  en ik probeer nu maar te kijken naar wat ik gedaan heb en niet wat ik nog moet doen !
Maar zal ook vreselijk blij zijn als ik de baby in de armen heb gezond en wel.
Nog even doorzetten allemaal

groejtes

Terug
Bovenaan