Hoe is het met de zwangeren en net weer nieuwe mama's?

A

Anoniem

Guest
Dag lieve dames,

Hoe is het met jullie, met de beginnende of inmiddels gevorderde buikjes, het nieuwe leven? Hoever zijn jullie en weten jullie al wat het wordt (en willen jullie dat al delen hier?)? Kortom, hoe is het nou?

En de net bevallen dames, hoe bevalt het met 2 mini's, opnieuw de gebroken nachten en weer zo'n heerlijk warm kindje in  huis?

Ben erg benieuwd!
Liefs
Susan

Hoi hoi,

Hier gaat het prima hoor! Ik was alleen vergeten wat gebroken nachten ook al weer waren, maar ik weet het weer..gaaaap...hahhahaha. Elize is een heerlijke knuffelige baby. Geen kleintje, ze zit alweer in maatje 62. Het enige wat wel jammer is, is dat ze heel veel huilt. Ze huilt uren achterelkaar en daarom moeten we van het cb een huildagboek bijhouden. Waarschijnlijk ligt het wel aan de voeding...Hjerre is nog altijd trots op zijn zusje.
Het is wel druk, maar het is echt ook heerlijk! Ik kan het iedereen aanraden twee van die pukkies in huis!

Groetjes Hanneke

Fijn dat je nog zo positief kan schrijven als de kleine dame zoveel huilt. Zou ze niet tegen de voeding kunnen???

Nou ik hoop dat er snel duidelijk is dan kunnen jullie nog meer genieten..

Liefs Renske

HOI!

Net als Hanneke's kleine zit Delia ook al in maat 62. Delia heeft vooral sávonds haar huiluurtjes maar als ze eenmaal in bed ligt slaapt ze 8 uur aan 1 stuk door en dat al toen ze 1 week oud was dus wij mogen niet klagen.

Ik vind het wel zwaar dat je overdag een drukke peuter moet vermaken en sávonds met de kleine moet rondlopen. Mijn man werkt ook 10 uur per dag en wil ook wel eens op de bank zitten en ik ook. Maar we weten dat dit maar tijdelijk is. Ze heeft veel last vast obstipatie net zoals Noa had.

En de dagen gaan nu zoooo snel! We zijn heel benieuwd hoe ze over een jaar is! Hoe ziet ze dan eruit en hoe wordt haar karakter?

gr
Marielle  mv Noa en Delia (7,5 week oud)

Hier een zwangere die zich meldt!

Alles prima hier, ben inmiddels 17 1/2 week zwanger en voel me goed (op de afgelopen 2 dagen na dan, had iets verkeerds gegeten... ).
Ik begin nu ook eindelijk te groeien, ik zit nu een beetje tussen gewone broeken en positiebroeken in, érg onhandig.

Morgen hebben we weer een controle bij de verloskundige, altijd mooi om het hartje weer te horen! En over een paar weekjes de 20 weken echo, natuurlijk spannend omdat ze veel medische zaken checken, maar ook omdat we graag het geslacht van ons kindje willen weten... Als we het weten zal ik het hier posten! We gaan het gewoon aan iedereen vertellen, hebben we bij Isis ook gedaan. Alleen de naam houden we voor ons (zijn we ook nog niet helemaal uit).

Groetjes,
Myrna, mv Isis en  

hier een zwangere,  wat leuk dat je ernaar vraagt. Het gaat hier hartstikke goed. Mijn buik is al niet meer te ontkennen. Ik krijg er ook best veel opmerkigen over, maar goed, wat doe je d'r aan??

Ben af en toe nog wel wat misselijk, maar het gaat steeds beter. Het ergste is achter de rug. Dit weekend had ik voor het eerst het gevoel dat ik iets voelde bewegen!! Geweldig.

We zijn hier al druk doende om de studeerkamer te ontruimen. Dus planken in de grote kast in de bijkeuken en een nieuwe kast in de woonkamer. Tja voorheen hadden we twee extra slaapkamers die we dus ruim in gebruik hadden als studeerkamer en als euh...overige rommelkamer. En alles wat in die twee kamers stond moet nu dus een nieuw plekje hebben. Een gedeelte heeft z'n weg naar de container gevonden, een deel zolder en de rest is verspreid door het huis.

Vandaag hebben we ook een nieuw bed gekocht voor Rêve's nieuwe kamer. En zo bereiden we ons langzaam voor op de komst van onze nieuwe spruit voor wie we nog op zoek moeten naar een mooie naam.... of eerst even wachten op de 20 weken echo, zodat we maar een soort naam hoeven uit te kiezen.....

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 en ivv pukje 17-4-2008

Ook ik meld me maar weer eens!
Ik heb een tijdje niks van me laten horen, maar we hebben het ook zo druk gehad, pfffoe.

Ik ben nu inmiddels 18,5 weken zwanger. Voel me redelijk goed. De baby beweegt veel in mijn buik. Het lijkt wel of hij zich vaak uitstrekt en ruimte zoek in mijn buik.
Ik heb wel last van harde buiken, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het druk heb met volleyballen (stop ik nu ook mee) en met het klussen in de nieuwe kamer voor Ilse.
Ik moet het van de verloskundige dan ook rustig aan gaan doen.
20 november hebben we een 20 weken echo. We gaan gewoon lekker kijken naar onze kleine spruit en daar kijk ik erg naar uit. We willen niet weten wat het wordt.

Verder geniet ik er alleen maar van. Mijn buik is lekker an het groeien en de zwangerschapsbroeken zijn al een tijdje uit de kast getrokken. Ik voel me helemaal weer zwanger net als bij Ilse. Heerlijk gevoel dat je een beetje speciaal bent!

Ilse is een leuke meid, dat vrolijk de werled aan het ontdekken is op haar kleine nieuwe schoentjes. Ze stapt er parmantig op los!

Al met al gaat het hier goed en ik kijk uit naar de 20 weken echo!

Liefs Jeske

Terug
Bovenaan