He meiden
Bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Hier een up~date:
Zondag belde ziekenhuis. Wij konden maandagochtend ipv zondagavond naar ziekenhuis.
Dat was fijn want nu konden wij in eigen bedje slapen en voor Feline was het ook beter.
Maandag ochten mocht Feline tot 8.00 uur nog borstvoeding hebben en tot 11uur water/thee.
Ik had venkelthee voor haar mee maar dat wilde ze niet, gelukkig kwamen ze in ziekenhuis met suikerwater aanzetten, enne dat was een succes!! Ik heb beetje vals gespeeld en tien minuten langer edrinken gegeven.
Feline had twee kamergenootjes. Twee andere baby's met ook hartprobleempjes. Heel zielig!
Een baby was nog geen 3 weken en was al herstellende v operatie!
13 uur zou Feline geholpen worden, het werd uiteindelijk 15uur. Feline had dus lang niet gegeten, wat was ze een kanjer!! Ze kon nog lief lachen naar zusters.
Toen mochten wij mee, lekker veilig in de armen v papa. Ze keek haar ogen uit.
Ik mocht mee met Feline toen ze narcose kreeg. Toen we haar op operatietafel legde begon ze te huilen. Ik kreeg haar niet getroost. Dat vond ik heel lastig. Toen kreeg ze een kapje om. Ik vond dat zo moeilijk dat ik even wat tranen heb gelaten. Ze viel snel in slaap.
Toen begon het afwachten. 3 uur duurde alles met elkaar. Dat waren 3 hele lange uren.
na 18uur mochten wij bij haar.
Helaas mochten wij niet samen in uitslaapkamer.
Ik mocht als eerst mee om eten te geven want ze huilde alles bij elkaar, haar stem was zelfs schor v schteeuwen.
Uiteindelijk mocht ook m'n man bij Feline. Dat was fijn!
Het dotteren was geslaagd, ze hadden de vernauwing kunnen openscheuren dmv ballon.
Wel was er een kleine lek bij hartklepje (gelukkig niet ernstig)
Nu is het afwachten wat Felines hartje gaat doen. Over 2,5 week hebben wij controle. Dus het blijft spannend! Het kan dus alle kanten op gaan.
Dinsdag mochten wij naar huis! Dus 1 overnachting.
Ik mocht bij Feline slapen.
Wat zijn mijn man&ik trots op onze kleine meid.
Ze heeft het echt enorm goed gedaan!!
Dus blijven duimen!
Ik hou jullie op de hoogte!!
x