Hoe is het met Fleur en de RS?

hoi Anoushka,

Ik vroeg me even af hoe het met Fleur is. Is ze een beetje over het virus heen. Hebben jullie thuis kunnen blijven? Hoop natuurlijk dat alles goed is en dat ze weer lekker bijgekomen is en aan het groeien.

groetjes en liefs Hanneke
 
Hoi Hanneke

Het gaat met Fleur redelijk goed.
Ze geeft niet meer over, hoest alleen nog.
Koortsperiode zijn we ook gelukkig voorbij.
Afgelopen woensdag moest ik weer met haar naar de kinderarts en die vond haar niet alert genoeg, terwijl ze wel iets gegroeid was en nog goede plasluiers had. Thuis was er niks aan de hand, lachte weer een beetje, maar in het zkh was het hopeloos, reageerde niet meer op mij helemaal niemand. Arts wilde haar eerst opnemen, maar doordat ik haar een uur daarvoor nog anders had gezien. Ik haar gevraagd of ik haar toch mee mocht naar huis en met de afspraak dat ik zou bellen als ze niet meer alert was en ik het niet meer vertrouwde. Dat mocht gelukkig.
Thuis was er niks meer aan de hand, reageerde goed! Ik moet nu as woensdag weer heen, dus zal mij benieuwen. Gisteren was ze zo aan het jengelen en toen hebben we tegen onze principes in haar een fopspeen gedaan en het deed wonderen. Ze mag nu weer op verzoek voeding en dat doen we nu ook weer om de 3 a 4 uur en snachts mag ze doorslapen als ze wil, maar dat zit er nog niet in...

Fijn dat je er naar hebt gevraagd!
Liefs ANoushka
 
Fijn te lezen dat het zo goed gaat en dat ze niet opgenomen hoefte te worden!
Nu maar hopen dat het ook echt steeds beter zal gaan, maar dat zal wel. Van wat ik heb gelezen is het vooral uitzieken bij RS, dus veel succes en beterschap!

Liefs, Marieke
 
Fijn dat het goed gaat en dat ze waarschijnlijk het ergste gehad heeft.
Dat hoesten kan nog wel even aanhouden zei de kinderarts tegen ons, Onze spruit is er nu gelukkig vanaf, En drinkt ook weer goed enzo. Doorslapen snachts zit er bij ons helaas ook nog niet in.
Geniet lekker van je mooie, lieve Fleur. En beterschap voor het laatste beetje ziek zijn.
groetjes Hanneke
 
Terug
Bovenaan