Hoe is het met iedereen? Bevallen, Overtijd, Nog wachtend??

Zoals de titel zegt ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat!
Onderhand bevallen?? hoe gaat het met de klachten die je ervoor had, bijv bekken,slaapproblemen ed.
hoe gaat het met de voedingen??
Voor de dames die overtijd lopen, hou trekken jullie het wat doen jullie? wat helpt jullie je dag door, want voor je het weet kan je ander helpen onbedoeld. en de dames ja ik weet er zijn nog maar weinigen die nog gewoon afwachten, zelfde vraag als de overtijd dames, hoe doen jullie het?

De simple vraag die erg moeilijk te beantwoorden is dus eigenlijk, hoe gaat het met iedereen???

Hier alles goed, met mij, met Rodin, met grote zus Delani en manlief.
Rodin is a.s vrijdag alweer 3 weken oud en is een erg tevreden ventje dat eigenlijk alleen maar huilt als hij zijn broek vol heeft, bij krampjes of als hij zijn slaap niet goed kan pakken (daar gebruiken we tegenwoordig een Pacco bakerdoek voor, ideaal!)... Als hij honger heeft gaat hij heel hard smekken, heel grappig om te horen en te zien!
Ondanks dat hij een behoorlijk geboortegewicht had (4296 gram) heeft hij nog steeds 6 voedingen van 100cc. Meer krijgt hij gewoon nog niet op, dan gaat hij spugen. Ach, het belangrijkste is dat hij het er goed op doet.
Met mijn bekken gaat alles weer super goed. Daags na de bevalling was de pijn al zeker met 50% verminderd.
Ook heb ik eindelijk weer kunnen slapen op mn buik, heerlijk! Ik baalde dat ik op een gegeven moment van die knaltieten kreeg zodat ik weer niet op mijn buik kon slapen.. Ik was blij dat die stuwing weer weg was, jezus wat kan dat zeer doen zeg!

Ben ook erg benieuwd hoe het nu is met de andere dames!

Hier gaat t wel... ben t nu echt zat en kijk uit naar het weekend dan wordt ik ingeleid als t goed is!! Wil nu onderhand mn kleine wel zien! Alleen vindt ik t wel eng dat inleiden maar ja!

Ik kom de dag door, met mn dochter meestal ff op de koffie bij oma of mn zusje ofzo en met mooi weer ff speeltuintje... en de nesteldrang... ;)

Groetjes Joyce 41,3

Hier gaat t wel... ben t nu echt zat en kijk uit naar het weekend dan wordt ik ingeleid als t goed is!! Wil nu onderhand mn kleine wel zien! Alleen vindt ik t wel eng dat inleiden maar ja!

Ik kom de dag door, met mn dochter meestal ff op de koffie bij oma of mn zusje ofzo en met mooi weer ff speeltuintje... en de nesteldrang... ;)

Groetjes Joyce 41,3

Hoi,

Hier gaat ook alles zijn gangetje..Jochem is vrijdag alweer 3 weken,wat gaat het snel.En zijn grote zus is heel erg trots!!Zo lief!
Jochem is een tevreden mannetje.Maar kan ook goed huilen hoor!!De flesjes gaan ook goed.Hij komt ongeveer om de 3 a 4 uur,en krijgt dan 110cc,en drinkt alles op,hongerlapje!!Gisteravond de laatste om 21:00 gehad,de volgende om 2:15,en toen weer om 6:30,dus heb weer een beetje bij kunnen slapen.De tijden wisselen nog elke dag,hij heeft dus nog niet echt een vast ritme,maar dat komt nog wel!!

Groetjes Elma

Hoi,

Hier ook een trotse mama.
Kas is een ontzettend lief ventje, huilt eigenlijk ook alleen als er wat is (naast zijn huil uurtje die ik al in andere topics beschreven heb ;-)). Ik weet niet precies hoeveel voeding hij binnenkrijgt want hij krijgt borstvoeding maar zit wel lekker in zijn ritme en gebruikt momenteel 7 voedingen per dag.

Tijdens mijn zwangerschap geen last gehad van mijn bekken, na de bevalling deste meer. Maargoed ik let extra op als ik ga zitten en wanneer ik sta dat ik ook echt op 2 benen sta dat helpt ;-)
Verder voel ik me prima en ben ik aardig gewend aan de gebroken nachten.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan