Hoe is het met iedereen en de baby's?

Tamaraluijten

New member
Ik ben nu 29+4 weken. Met mij gaat alles goed. Moet helaas alleen 7 keer per dag prikken om m' suikers te chekken. Mja als dat alles is. Zolang is binnen bepaalde waardes blijf hoef ik geen medicijnen dus ben daar hard mee bezig. Want wil geen medicijnen.

De baby ook alles goed. Vrijdag een groei echo om te zien hoe hard hij groeit ze hebben vermoeden dat hij iets wat aan grote kant is.
Verder is hij goed aan het bewegen. De harde schoppen zijn wat minder aan het worden hij krijgt nu denk ik wat minder ruimte. Ik voel vaker de bewegingen die hij maakt zoals draaien enz en af en toe steekt er iets uit en komt mn buik daar omhoog. Kan er echt van genieten en hele dagen met mn handen op mn buik zitten.

Zou soms wel willen dat de tijd wat sneller gaat. Want wil zo graag ons mannetje vast kunnen houden. Kan gewoon niet meer wachten. Maar aan de andere kant zal ik al de bewegingen in mn buik wel heel erg gaan missen.

Hopelijk gaat het met jullie en de baby's ook allemaal goed?!

Liefs
 
Hier alles goed! Ben alweer 33.3 wk en morgen mijn laatste werkdag!! Top! Hoef dan pas 21 Jan weer.

Mijn kleine meisje beweegt ook heel veel. Kep daardoor een behoorlijk zere rib en ook erg pijn in mijn rug! Hopelijk als ik vanaf volgende week lekker thuis ben dat het beter gaat!
 
Hier ook alles goed...
Vandaag precies 31 weken en kan niet wachten tot de kleine er is...heb vanaf begin het gevoel dat ie 2 week eerder komt dus mocht dat zo zijn dan hoef ik nog maar 7 week...echt de laatste loodjes...
Beeb doet het goed, ontzettend druk en iedere beweging is te voelen als ie heel druk is begint het zelfs pijn te doen...
De 20ste weer naar de vk en krijg dan ook verwijsbrief mee voor nog een groei/liggingsecho...
Ben benieuwd...
Vorige keere zat ie netjes op het gemiddelde...
 
Hoi hoi.

Hier ook alles goed. Wij zijn nu 30+2 weken.
Gisteren voor controlle bij de gynaecoloog geweest en een groeiecho gehad, De kleine man ligt kwa groei iets boven schema en heeft lange benen, hihihi. Hij beweegt wel veel en ligt nu nog in stuit. Zoals het er nu nog naar uitziet zal ik rond 5 november opgenomen worden om ingeleid te worden.
Ook ik kijk er erg naar uit dat de kleine er eindelijk is, ben erg nieuwsgierig.
Omdat ik al een aantal maanden thuis zit, word ik af en toe gek van verveling. Dus laat het maar snel november zijn.

Liefs Mariska
 
Ook hier alles goed!
Vandaag 31+3, ons meisje groeit goed, ligt met haar kontje naar boven en is heerlijk beweeglijk, overdag kan ik er echt van genieten, maar 's nachts houdt ze me uren wakker als ik op mijn linker zij lig, dan is ze zo druk, en de bewegingen zijn fel! Tsja, en het is kiezen... op mijn rechter zij en rug heb ik constant last van mijn CTS, en op mijn linker zij houdt ons meisje me wakker, op een gegeven moment lig ik ook echt niet lekker meer... Ik slaap nu al weken serieus minder dan toen ik er nog uit moest voor Elias zijn nachtvoedingen, best vermoeiend dus! Gelukkig laat Max me lekker slapen tot 07:00...

Verder gaan we nog gestaag door met klussen, en ben ik weer extra gemotiveerd. Gisteren mijn 1e gastkindje ontmoet, haar ouders kwamen langsgelopen om d'r te showen, echt een heel lief klein poppetje! Nu sta ik echt te popelen om ons eigen meisje in m'n armen te houden!



 
Hier ook alles goed. Inmiddels 32+3 weken.
Krijg nu om de 2 weken een groeiecho bij de gynaecoloog.

Ik heb nog 1 werkweek te gaan, en dan mag ik pas in februari gaan werken..... heerlijk. Zie er ook naar uit om ons kleine mannetje voor het eerst te zien en vasthouden. Heb afgelopen nacht zelfs gedroomd van hoe hij eruit zou zien.

Ik kan alleen op mijn rechterzij slapen, op de linker maakt deze mannetje een feest van. Sta nu iedere dag rond een uur of 4 op, dan is hij druk bezig. Heeft blijkbaar de ritme van zijn papa want ik slaap laat en hou van uitslapen, mijn vriend andersom... het wordt dus wat wanneer de kleine er is.

Nog 7 1/2 week te gaan... al heb ik het vermoeden dat ik toch een oktober mama word. Heb het gevoel dat deze eigenwijze mannetje eind oktober komt ipv op de uitgerekende datum.... 4 november.
 
Fijn te lezen dat het goed gaat met jullie en de kleintjes.
De tijd gaat zo snel als ik dit zo allemaal lees.
Terwijl sommige dagen echt traag voorbij gaan omdat ik nu al niet meer werk sinds paar weken.
En mijn contract loopt af een week voor de uitgerekende datum. Ik had een half jaar contract. Ik werkte er net een paar maanden en toen besloot mn werkgever dat ik moest stoppen want het ging niet meer met mn rug. Maar ik laat wel elke week even paar uurtjes mn gezicht zien en lees dan wat boekjes met kids of geef flesjes.
Werk op een kinderdagverblijf op een babygroep.
Hopelijk krijg ik binnenkort te horen dat ik mag blijven.
Zou het te vroeg zijn om er nu al naar te vragen?
 
Ik ben inmiddels ook al weer 31 weken...de tijd vliegt echt voorbij. Voordat we het weten houden we onze kleintjes in onze armen meiden. Het gaat met mij nog steeds goed, heb wel na een hele dag werken last van mn rug tussen mn schouderbladen. Ik moet nog 4 weekjes werken...ben nu wel een beetje aan het aftellen hoor. 's avonds lekker in een warm bad helpt wel. De kleine schopt er nog steeds lustig op los en draait nog alle kanten op. Volgende week krijg ik weer een groeiecho dus ben benieuwd.

@Tamara ze mogen je in principe niet ontslaan omdat je zwanger bent. Ik zou het gewoon vragen hoor dan weet je waar je aan toe bent en of je safe zit of dat je op zoek moet naar iets anders. kheb dit stukje hieronder eff voor je gekopierd van de site van de rijksoverheid.
Verlenging tijdelijk contract
Heeft u een tijdelijk contract dat afloopt tijdens uw zwangerschap, dan hoeft uw werkgever uw contract niet te verlengen. De zwangerschap mag echter niet de reden zijn om dat contract niet te verlengen. Doet uw werkgever dit wel, dan maakt hij een direct onderscheid tussen mannen en vrouwen. Op grond van de Wet Gelijke Behandeling is dit niet toegestaan.
Ik hoop voor je dat je contract gewoon verlengd word.
 
Terug
Bovenaan