Jeetje, wat een kanppe kinderen hebben jullie en al met een boel tandjes!!!
Coen is natuurlijk ook heel knap, maar hij kan nog niet zo veel als jullie kindjes. Coen is 10 maanden en heeft nog geen tandjes. We denken al 2 maanden dat ze er nu toch echt wel door gaan komen, maar nog steeds niets. Sinds deze week zit hij op handen en knieen heen en weer te schommelen, maar kruipen of tijgeren lukt nog niet. Maar rollend en achteruit tijgerend komt hij overal waar hij zijn wil. Hij zit al wel goed, maar hij kan niet zelf gaan zitten. Maar hij kan dus wel lekker mee in het fietsstoeltje. Staan vindt hij sinds een paar weken geweldig, maar het is nog wel erg wiebelig en met hulp.
Eten gaat gelukkig goed, hij eet alles wat je hem voorschoteld. En het liefst alles in 1 keer in zijn mond, een klein rijstewafeltje past best in 1 keer!
Zijn reacties op ons vind ik wel geweldig. Hij komt soms echt met je knuffelen. Ook kan hij echt schaterlachen. Klap is in je handjes snapt hij nog niet helemaal, maar hij gaat dan wel met 1 hand op het blad van de kinderstoel slaan, ach, het begin is er.
Maar behalve als trotse moeder even mijn verhaal te doen, wou ik ook even voor andere moeders die misschien meelezen aangeven dat niet alle baby's super snel gaan met alles. Coen is niet snel, maar hij ontwikkelt zich prima op zijn eigen tempootje. Niks mis mee. Dat kruipen, staan, praten en zijn tandjes, die komen nog wel.
Maar of je kindje nu snel is, langzaam of gewoon, iedere stap is fantastisch!!! Toch?
Groetjes en prettig weekend alvast!
Irene