Hoe is het met iedereen?

Hi,

Ik heb het idee dat er heel wat dames bezig zijn met bevallen?
En hoe is het met de nieuwe mama's?

Hier gaat het niet zo goed. Ik heb inmiddels een longontsteking. En daar heb ik het benauwd van. Vandaag terug geweest naar de gyn en gelukkig gaat het met de baby wel goed. Ook de antibiotica kan geen kwaad voor de baby. Wel krijg ik nu extra aandacht en zorg, zoals het opnieuw testen op de Q-koorts en mocht ik gaan bevallen dan zal daar ook een longarts zijn die me in de gaten gaat houden. Op zich heel erg gerustellend en fijn dat er zo adequeaat gereageerd wordt op mijn ziekte, maar ik zit er wel helemaal door heen.
Had ik tot de 38e week zo iets van: Kom maar op! Ik kan de hele wereld aan, die bevalling kan er ook wel bij! Dat is nu weg. Ik voelde me heel sterk, ging voor een normale bevalling, maar nu heb ik het wel gehad. Mijn bekkeninstabiliteit heeft me 9 maanden lang geplaagd maar ik durf te zeggen dat ik dat met verve heb gedragen. Dat is deze longontsteking krijg, heeft me echt bij de enkels afgebroken. Ik wil niet klagen, maar het gebeurt toch....

In ieder geval hoop ik snel een paar leuke verhalen over alle nieuwbakken baby's te lezen.

Gr. Tamara.

He Tamara,
wat vervelend zo op het laatst! Ik kan je nog geen babyverhalen vertellen, ik ben zelf nog met smart aan het wachten. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat ik de 40 weken ga halen met deze tweeling...
Sterkte en ik hoop voor je dat het echt geen Q koorts is, dat is wel het laatste dat je nu kunt gebruiken.
Groetjes, Mulatsag

ha Tamara,

Wat vervelend dat je je zo moet voelen aan het eind van je zwangerschap! Hoop dat je nog op kracht kan komen voor de bevalling!
HIer gaat alles prima!
Ons mannetje is vandaag alweer een week oud!
Ook sinds vandaag weer op zijn geboortegewicht, dus ik voed hem slagroom!
Simon is een heel rustig en tevreden mannetje en komt om de 3 1/2 uur voor de voeding en 's nachts om de 3 1/2 a 4 uur! Met zijn geligheid gaat het goed, het word gelukkig al minder!
Zijn grote broer heeft helaas nog steeds een koorstlip en mag Simon dus niet aanraken.
Ikzelf leef op het moment echt op een "blauwe" wolk!
Hoop voor je dat je jullie wondertje snel in je armen mag hebben!
Succes met de laatste zware loodjes!
Groetjes Mirjam

Wat vervelend dat je zo ziek bent. Ik hoop voor je dat het snel beter gaat en dat je op een normale manier kan bevallen.

Hier gaat alles top! Lotte is morgen 3 weken en slappt al door tot ongeveer 7 uur, dus dat is heerlijk.
Verder is het echt een heerlijk moppie die zich alleen laat horen als ze honger heeft.

x Sabine

He, dat is niet niks zeg! Een longonsteking zo op het laatst! Hopelijk gaat de bavalling toch meevallen en kondigd je kleine meid zich nu snel aan.
Beterschap!

Hier is het echte genieten gebonnen.
Luuk doet het nu super en zijn broer en zus zijn helemaal blij met hem.
Helaas zijn die voor papa en mama iets minder makkelijk, maar dat is niet vreemd natuurlijk met zo'n grote verandering en mama die ineens 5 dagen en nachten in het ziekenhuis ligt.
Nu dus sinds maandag thuis en weer goed aan het opknappen van de keizersnede.

Hopelijk kan jij ook snel gaan genieten van jullie kleine meiske.

Groetjes Suus

Terug
Bovenaan