hoe is het met iedereen?

Hier gaat alles goed, Noëlle gaat hard met alles. Kruipen staan. Het slaapje van de middag is er helaas bijna af ze slaapt de laatst anderhalve week maar een uurtje of anderhalf en dat is voor haar voldoende. VErder is ze heel goed te pas alleen ik vind het lastiger want in die tijd dat ze 3 uur lag te slapen deed ik vaak eerst een uurtje wat voor mezelf en verder eten klaar maken en het huishouden. Nu is dat een stuk lastiger.

Ook het verhuizen is goed gegaan ze heeft er geen last van gehad. Nu geniet ze lekker van de tuin en de rest van de ruimte.

Ook de eerste 2 tandjes zijn door. Na 5 dagen spuit luiers, aantal maal overgeven en wat jengeliger.

Het werk en oppas gaat ook heel goed. ik vind het heerlijk om te werken daar geniet ik zo van dan ben ik ook echt niet bezig met haar, maar als ik in de auto naar huis zit dan kan het niet snel genoeg gaan.

verder vind ik de tijd erg snel gaan nog 3 maanden en ze word al 1.

Vandaag toevallig bij het buro geweest en ze weegt nu 7760 kg en is 70.5 cm lang.
Daar waren ze ook erg tevreden over haar ze was een vlotte meid.

gr

Leuk berichtje!
Ik mag donderdag naar het CB, en ben erg benieuwd naar lengte en gewicht.
Mijn meisje is van 2 oktober en doet het fantastisch. Ze heeft twee ondertanden (geen last van gehad) eb is deze week begonnen met tijgeren!

Met Hannah gaat het eigenlijk ook heel goed. Ze staat, kruipt en stapt met onze hulp al ferm in het rond. Ze trekt zich overal aan op en vooral grappig hoe ze heel voorzichtig weer gaat zitten. Ze brabbelt wel wat en zachtjesaan komen er meer medeklinkers (ff en p en d) bij. Er zijn nu 3 tandjes door en ik zie er alweer 2 doorschemeren. Daar heeft ze wel wat last van in de zin van 's nachts wakker worden en minder eten en jengelen. Ze heeft ook wel last van de hitte soms (zitten in Afrika) en zweetbobbeltjes in haar nek niets aan te doen.

Ik kan pas naar CB als ik weer terug ben, maar ik denk dat ze normaal groeit.

Niet te geloven dat ze alweer bijna 9mnd is!

Groetjes!

Hier met mijnkereltje {24 oktober}ook alles prima nog een paar weken en alweer 1!!wat is het voorbij gevlogen.Laatste x cb {1,5 mnd geleden} was hij 74 cm en 9,2 kilo. hij heeft nu 8 tandjes 4 oven en beneden.Stapt er al vrolijk p los lands de tafel en in de box!!

Groetjes

Terug
Bovenaan