Hoe is het met iedereen?

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hebben we de intake bij de verloskundige gehad. En ....omdat er nog ruimte was hebben we ook nog een echo gekregen. Vonden wij helemaal niet erg. Een mooi kloppend hartje van ons kindje...ze kwamen hetzelfde uit als wij, op 4 juni.
12 november weer een echo voor de termijnbepaling. Hoe is het met jullie? Ik voel me erg vermoeid en de misselijkheid komt te pas en te onpas...zelfs bij het tanden poetsen....grrr...Hopelijk hebben jullie niet veel last van de kwaaltjes! Benieuwd hoe het met een ieder gaat!

Groetjes

Hier gaat alles hetzelfde en ik voel me alsof ik de griep heb heel erg moe, ik kan niet teveel eten en elke keer op ander tijdstip misselijk!
Ik voel me zo anders dan bij mijn eerste.

Wat fijn dat alles goed is saxo! Hopelijk zakt de misselijkheid met een paar weken wat af!

Ik voel me gelukkig goed, soms een beetje misselijk in de ochtend, en wat moe maar wat wil je met een kind van 1,5 en een meer dan fulltime job. (De uren die ik op kantoor werk is mijn zoontje gewoon mee want we hebben een familie bedrijf)

Helaas was onze eerste echo gisteren avond minder goed als we verwacht hadden. Gerekend vanaf mijn laatste menstruatie zou ik ongeveer 8 weken zwanger moeten zijn. Maar de kleine is niet groter dan 5,4 mm en dus ruim onder de maat. Gelukkig wel een kloppend hartje dus dat is een goed teken. Maar de verloskundige schat dat hij pas 5,5 week is.
Ik ben altijd regelmatig ongesteld en bij mijn eerste kind klopte dit ook met de eerste echo en was hij 1.3 cm.

We kunnen nu niet meer doen dan afwachten. 2 december volgende echo en hopelijk krijgen we dan goed nieuws. Opzich heb ik er wel vertrouwen in en mijn gevoel is goed.

Maar het was zo anders als bij de eerste, geen intake die is doorgeschoven, geen uitgerekende datum want die is niet te bepalen op basis van deze echo en mijn laatste menstruatie datum. En ook geen felicitaties en een geboorte koffertje.

Ik probeer er maar vanuit te gaan dat alles goed komt, dat mijn eisprong laat is geweest, dat hij laat bevrucht is geraakt en daarom ook pas laat is ingenesteld en gaan groeien.
En niet te denken aan het alternatief ...... Dat er misschien een reden is waarom hij niet goed groeit.

Zo,.. Sorry voor de lange post dames maar dit moest ik even kwijt.

Jeetje wat schrikken.. Dat is zeker niet wat je verwacht! Hopelijk straks beter nieuws... Wij gingen ook heel vrolijk de kamer van de gyn binnen maar toch wat depri er weer uit en dat is idd niet leuk!

Hier opzich goed qua kwaaltjes.. Geen last. Voel me wel zwanger buik verandert.. Zere borsten maar de vermoeidheid en misselijkheid is hier nog niet geweest.

Echter wel wat gespannen. Ik sta nu geheel onder Zh toezicht.. Vd week was ik bij de diabetes verpleegkundige alles in orde en nu (nog) geen diabetes hopelijk blijft het weg. Alleen ik was zelf niet zo bezig met dat ik factor v leiden heb en door het gesprek is het behoorlijk op de voorgrond gekomen... Heel stom ga ik er stukken over lezen op het net.. Slecht slapen en stress tot gevolg. As woensdag weer naar de gyn hopelijk dan een goed kloppend hartje en een goed gesprek over wat te doen als... En hoe de verdere begeleiding eruit gaat zien.

X

Dat is echt balen van die echo dat je toch een beetje in onzekerheid zit en hopelijk ben je minder ver dan jullie dachten en is de kleine straks goed gegroeid!
Succes in deze wacht tijd

hoi, ik hoor bije en andere groep maar wil evenr eageren, bij mijn eerste echo was ik ook opeens anderhalve week minder ver.
Vorige week had ik een tweede echo en is het weer helemaal bijgesteld. Ik hoop dat dit voor jou ook geld straks. En een kloppend hartje is al veel waard!

Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ga inderdaad maar van het positieve uit en goed te lezen dat het bij bijna4kids ook zo was en helemaal goed kwam bij de volgende echo!

Laurie veel succes volgende week in het ziekenhuis. Ik hoop dat je dan inderdaad een kloppend hartje gaat zien en alles goed blijft gaan.
Ik ben niet zo bekent met factor v leiden, weet dat het iets met de bloedstolling te maken heeft.
Heb jij hier al lang last van?

Hoi dames,

Hier gaat het opzich goed. Niet meer zo moe, maar nog wel nergens zin in. En de misselijkheid is begonnen, maar niets in vergelijking met onze eerste. Veel minder kwaaltjes dan toen. Donderdag een extra echo gehad, ik maakte me zo ongerust en moest nog 2 weken wachten. Was helemaal goed, groeide goed en lag prima op schema. Het bewoog al een beetje een had al stompjes als armen en benen, mooi om te zien.
Ik heb wel nu al last van mijn bekken. Ik maak me er druk om. Ik ben pas 9 weken, als ik nu al last heb, hoe loop ik er dan met 40 weken bij? Na de bevalling kon ik niet eens zitten van de pijn. Voor de bevalling niet zo'n last gehad. Dus weet niet hoe dat is. Ik heb wel al een afspraak bij de fysio, kunnen we weer aan de oefeningen, zolang het maar helpt!

Dames die nog in onzekerheid zitten, succes!

Terug
Bovenaan