hoe is het met Jade, Selma, Inge en Sandy?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ben nu wat berichten aan het terug lezen en ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat, heb nog niks terug kunnen lezen?!

Weet niet of het aan mijn computer ligt of dat iedereen de Olympische spelen aan het kijken is want het laatste bericht bij mij is van kwart over 7 vanavond!

Lees graag jullie laatste nieuws.

Hoe was het vanochtend in het ziekenhuis Sandy?

groetjes: Chili

Hoi Chili,

Wat lief dat je eraan denkt!
Nog steeds niet ongi...vandaag ook niet het gevoel gehad dat het eraan zit te komen.

Ga zondagochtend testen, als het dan positief is, dan heeft mijn man een extra verjaarscadeautje. :)

Ik laat het dan zeker even weten!

Fijn weekend!

Groetjes,
Jade

Hoi Chilli,

Bij mij is het echt een zootje. Want ik had op 10 augustus een bloeding dus 14 dagen erna is dus 24 augustus. Dus of mijn cyclus is veranderd of mijn lichaam houd me voor de gek. In iedergeval 24 ste geen ongi en nog steeds eigenlijk niks. Wel syptomen als steken in linkerzij nog steeds meer als een week pijnlijke borsten en constipatie. Vanmorgen tempratuur 37.2. Dus het kan niet beter. Maar ik had op 24 augustus getest die was negatief. Dus ik wacht tot ik mijn testjes binnen heb die heb besteld online veel goedkoper. He ik vind het tegek dat je naar ons heb gevraagd. En hoe is het met jou dan?? Ik ben benieuwd ik wacht op je berichtje.

Liefs Selma

Hi Jade en Selma,

Vind het zelf ook altijd fijn als er iemand aan mij denkt en ik was benieuwd hoe het er nu mee ging!

Jade
Heel veel succes met testen morgenochtend, laat je het ons snel weten? zou inderdaad een super kado zijn! groetjes Chili x

Selma
Echt vervelend als je niet weet waar je aan toe bent!

Wanneer komen die goedkoperen testen binnen?

Hoop dat het toch een positief einde heeft al deze symptomen die je nu voelt, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid want dit is niks natuurlijk.

Succes ermee en hoop dat je testen snel binnen zijn en dan wel laten weten he?!

groetjes Chili x

Terug
Bovenaan