hoe is het met je ctje???

hoi ctje

ik heb je berichtje gelezen en zag dat je gisteren bij gyn. bent geweest en vroeg me af hoe het met jou en de baby is.
Hopelijk is er niets aan de hand.Hopelijk reageer je op mijn berichtje.
Wat ik me ook af vroeg waar heb je dan precies pijn in buik of in de maagstreek?

tot gauw groetjes  
 
Hoi naomi

Nou zal maar voor aan beginnen. Ik heb ontzettend veel steken in de linkerkant van de buik, wat uitstraalt naar voren.
Donderdag morgen moest ik naar de gynaecoloog, hij heeft eerst een inwendig onderzoek gedaan toen een inwendige echo en tot slot een gewone echo om te kijken hoe het met ons kindje staat. Gelukkig waren daar geen rare dingen in, alleen dat mijn baarmoedermond erg zacht is. (wat kan duiden op een bevalling) Voor alle zekerheid hebben ze bloed van me laten testen en ik heb wat urine ingeleverd, na ongeveer een uur konden we voor de uitslag bij hem terecht. Hij had niks kunnen vinden, op zich natuurlijk een super goed teken, maar ja waar komt dan die pijn van daan?? Het kon duiden op voor weeen, maar als dit zo zo zou zijn dan zou het betekenen dat ons kindje het niet zou halen. En dat risico wilde hij niet lopen.
Na een overleg met een collega gynaecoloog en ik met mijn man hebben we gekozen voor een dag opname. Dus zo gezegd zo gedaan ik lag om 13.00 op de kraamafdeling en om 13.30 kreeg ik bedrust toe gewezen alleen eruit om te plassen. Ze hebben een hartfilmpje van de baby gemaakt, en hebben ieder uur gekeken of er weeen activiteit was. Gistermiddag om drie uur kwam de gynaecoloog en heeft nogmaals een inwendig onderzoek gedaan, en er was niks veranderd. Ik moch gelukkig naar huis, maar kreeg het verzoek mee dit als teken te zien dat ik het rustig aan moet doen, niet meer zwaar tillen en veel bukken. Eigenlijk het liefste bed rust, maar ja ik heb nog 14 weken te gaan dus dat is wel een beetje veel.
Ik doe nu dus vooral rustig aan, geniet een beetje van het weer en gelukkig hebben we de pc nog zodat ik me nog een beetje kan vermaken.

Zo een heel verhaal, zodat je op de hoogte bent.

Hoe is het bij jou?? Is het ook jouw eerste??

liefs ctje
 
hoi ctje
Gelukkig dat erop zicht niets in bloed of urine is gevonden.
Ik reageerde maar ik wil je niet bang maken maar ik was 27 weken zwanger en moes op controle bij gyn. (hier was ik in behandeling ivm 3 miskramen en hoge bloeddruk die ik al van jong af heb) en bij de controle vonden ze dat mijn buik ook niet goed gegrooid was en mijn bloeddruk was te hoog en toen heb ik bloed en urine moeten laten controleren en bleek ik zwagerschapsvergifteging te hebben. ik werd opgenomen in ziekenhuis om rust te houden. Op zondagochtend 13 februari had ik pijn in mijn maag,maar dat bleek niet mijn maag maar mijn lever te zijn.
Deze pijn had ik thuis ook al paar keer gehad maar ging ook na een tijdje weer over dus dacht o is niets.
Omdat het die zondag ook te gevaarlijk voor mij werd en voor het kindje hebben ze ons zoontje moeten halen met de keizersnee. hij woog maar 535 gram maar het is een vechterje hij heeft heelveel doorstaan en op moment gaat het goed met hem hij woog vandaag 1080 gram.

ik hoop echt dat het goed met je blijft gaan en met de baby.
Ik hoop ook niet dat ik je bang hebt gemaakt want bij jou is er niets in de urine en bloed gevonden dus zwangerschapsvergifteging heb je gelukkig niet.
Ik wilde eerst niet reageren en dit schrijven.

Ik zit trouwens op het mei forum dan moes ik eigelijk bevallen hier schrijf ik ook af en toe hoe het met Jessy gaat zo heet ons zoontje.

Nou rust lekker en doe geen gekke dingen dan komt alles goed

groetjes Naomi
 
Hoi naomi,

Nee hoor je hebt me niet bang gemaakt. Ben erg blij om te horen dat alles met je zoontje jesse goed gaat!!!
Voel me vandaag ook iets beter komt vast doordat het mooi weer is en ik lekker met een goed boek in de tuin kan zitten.
Ik doe echt rustig aan, zie dit als een waarschuwing dat ik moet gaan genieten.

Tot horens

gr.caro
 
Terug
Bovenaan