Hoe is het met jullie kindjes???

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Hoe gaat het met jullie kindjes allemaal???
Ben een tijdeje niet geweest erg druk gehad weer aan het werk en dan heb je echt veel minder tijd om te forumen!!! Hier gaat alles goed met Jessica, ze krijgt haar eerste tandjes opzich heeft ze erg weinig last van alleen poepluiers das niet normaal meer!!!! Bah bah tot aan der nekje soms!!! Was mee een ongeluk maar ja dat gaat ook wel over!!! Ze is nu 7.5 maand oud en draait steeds rondejes in de box dan op de buik dan weer op de rug rollen zo grappig, soms ligt ze ook tussen de spuilers van de box te schreeuwen, van ik lig vast help!!! En van de week zei ze ineens mam mam, ja zo lief!!! Dus gaat helemaal toppie hier en ik hoop met jullie kindjes ook!!! Fijn weekend!!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy!
Ja, hier ook alles goed!! Wat gaat het snel he!!!
Fenna is alweer 8 maanden en we hebben al even stiekem gefietst.....
Het was een heel klein stukje maar ze vond het geweldig!!!
Ik wacht nu nog wel even met het "echte"fietsen want het nekje is nog wat wiebelig..
Ook draaid ze er op los maar zitten (los) kan ze nog niet. Wel jammer voor haar want het lijkt me veel leuker om zittend te spelen, maar goed, geduld...
Ook eet en drinkt ze heel goed, ze vind bijna alles lekker.
Ze was bijna 9 kilo en 72 cm lang.

Ik ben ook benieuwd hoe de andere kindertjes het doen, groetjes,
Alida en Fenna.

Hallo allemaal,

Ik ben ook een tijdje afwezig geweest. Heb af en toe wel wat gelezen, maar had geen tijd om te reageren ofzo.

Met Britt, nu 8,5 maand, gaat het heel goed. Het is een heel lief meisje. Huilt weinig en is altijd vrolijk. Is dol op mensen, gezelschap en dieren.  Ze loopt langs de bank, de tafel en in haar box. In bed staat ze ook vaak te brabbelen als ze wakker is geworden. Zitten, kruipen, staan e.d. gaat allemaal heel snel.  Ze heeft nog steeds helemaal geen tandjes, daar ze is dan niet zo vlot mee.

Eten gaat ook prima. Het is echt een kleine kliko. Zoals ik al in een eerdere reactie schreef lust ze alleen geen appelstroop op brood. Ze heeft liever bruin brood, dan wit brood. En zelfs zonder tanden gaat dat allemaal prima. Paksoi met champignons, ham en mie dat is denk ik wel haar lievelingskostje. Ze krijgt het maar 1 keer per week, vanwege de nitraat in de groente.

Op het kdv (dinsdag en woensdag) gaat het ook heel goed. Ze is heel enthousiast als ze 's morgens aankomt. Als ik haar 's middags weer ophaal wordt ze ook helemaal wild en brabbelt en schreeuwt (niet huilen) alles bij elkaar. Ook als ze in haar wandelwagen zit, dan brabbelt ze en als het nogal druk is, wil ze nog weleens van haar laten horen. Iedereen kijkt dan om waar dat harde schreeuwen vandaan komt en dan zet ze een brede glimlach op! Aandachtzoekertje!

Op 2 november gaan we weer naar het cb en dan horen we weer hoe hard ze is gegroeid!

Ook ik ben benieuwd hoe het  met de andere kindjes gaat?

Trotse mama, Marie-José

Met Ilyas gaat het ook goed. Hij wordt donderdag alweer 9 maanden. Wat gaat de tijd toch snel he?

Hij kruipt lekker rond, staat al en loopt zelfs al een paar stapjes rond de tafel. Wat dat betreft is het wel een snelle! Het is echt een heel vrolijk kind en  eet gelukkig goed. Hij heeft het naar zijn zin op het kdv, gelukkig.

Enige is dat hij echt al 6 weken verkouden is. En last heeft van zijn oortjes. Ik ben al naar de ha geweest, die zei dat er vocht achter zijn trommelvliesjes zit. Maar omdat het niet ontstoken is en hij geen koorts heeft, kunnen ze er niets aan doen. Of doen ze er niets aan. Paractemaolletje als hij gaat slapen (als je ligt doet het meer pijn)  en verder de boel open houden met neusspraytje. Maar ja, dat doe ik nu dus al heel lang. Maar hij heeft nog steeds dat hij soms 's nachts gillend wakker wordt.Beetje afkloppen, maar vannacht heeft hij doorgeslapen. Nou ja, hij was even wakkeer om 22.30, maar sliep gelukkig weer snel verder. Tot vanmorgen 5.15 uur. Toen was hij klaarwakker. beetje jammer, maar was toch al blij.

Gelukkig is hij overdag wel vrolijk!

Groetjes,
Mienetje

hoi

jens is alweer ruim 8 maanden
of het goed gaat? nou niet zo
hij is nu al 7 weken aant tobben met zn gezondheid
nu al 3 weken onderzoek, na een opname
de 25 ste krijgt jens een slikfoto
hij huilt erg veel, en is een ontevreden baby

ook wij hebben afgelopen weekend voor het eerst gefietst
erg leuk weer

groetjes riana

Met ons zoontje Thijmen gaat het ook goed.
Hij is 8,5 maanden en zit nu en rolt zich lekker om.

Alleen zijn wij al een tijdje bezig met hem bij het ziekenhuis.
Ze hebben te veel vocht in zijn hoofdje gevonden, het is nog niet heel ernstig met we zijn druk bezig met MRI-scans en CT's. Morgen de uitslag met CT en zijn bloed, eerder hebben ze uit zijn bloed gevonden dat hij een verlengde stolling gheeft, er was ook bloed gevonden bij het vocht in zijn hoofdje, dit kan ook komen doordat zijn hoofdje heeft gestoten.

Maar goed, afwachten dus en we blijven positief...
Gelukkig gaat het met Thijmen top en merken wij niks aan hem en gaat zijn ontwikkeling goed!!

Groetjes,
Tessa

he hoi !!

Leuk om te lezen hoe het met alle babys gaat !!
Milan is nu 6 en halve maand , en een heerlijk tevreden mannetje .
Lekker vrolijk . lust alles behalve wortels haha...(gelukkig zijn wij ook niet zo gek op )
Milan rolt nu sinds 2 week maar nog niet weer terug om zijn rus , hij vind het volgens mij allemaal wel prima .
Zijn gewicht is ook super hij is nu 9.4 kilo bij een lengte van 67.5 lekker stvig mannetje dus .
Ik werk nog 30 uur en dat valt me eigenlijk toch best wel zwaar , voel me soms gewoon schuldig tegen over milan .Maar we wonen nog in een flat en die hebben we 2 jaar geleden verbouwt dus kan het niet uit als we hem nu verkopen , dus blijf ik 30 uur werken om wat extra te sparen om het verlies een beetje op te vangen , wil heel graag verhuizen !
Maar wat gaat het snel he , ik heb soms nog wel eens last van mijn hormonen stom he vooral als ik naar bevallingen op tv kijk tranen biggellen me dan over de wangen hihihi....

groetjes mirjam

Hey meiden,

Leuk dat jullie allemaal hebben gereageert!! Leuk ook om te lezen hoe alle kindjes het doen!!!
Wat gaat het hard hé!!! Ze groeien zo hard!!! Zo mooi die ontwikkeling mee te maken!!!
Geniet maar lekker van jullie kindjes, doen wij ook hier!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan