Hoe is het met jullie kwaaltjes?

Ik kan me niet herinneren dat ik met de eerste zwangerschap zo moe en misselijk ben geweest!
Kan de hele dag wel slapen...
Alles stinkt! Ruik werkelijk alles wat vies is...

En aan eten moet ik al helemaal niet denken! Bij het idee dat ik moet gaan koken breekt het zweet me al uit! 'S avonds lukt het me wel om te eten! Terwijl ik overdag geen hap weg krijg!
Ik heb alleen heel erg trek in omelet! Terwijl ik dat normaal nooit eet...

Hebben jullie dat ook?

Groetjes Marjolijn

hoi lijn27,

ik ben nu nog wel moe (en af en toe ook chagarijnig), maar gelukkig niet meer misselijk. maar ik was inderdaad bij de eerste minder misselijk dan nu.
ik heb nu vaak juist zin in chips, terwijl ik daar weinig om geef normaal gesproken.
ik was altijd meer een chocolade eter, maar daar geef ik nu even niks om (was bij de eerste zwangerschap ook zo).

hopelijk voel je je snel weer wat beter

Hoi lijn27,

Vervelend dat je zo misselijk bent! Hoop dat het snel overgaar, hoeveel weken ben je?

Misselijk ben ik zelf gelukkig niet, dat had ik bij mijn eerste ook niet. Wel ben ik echt ver-schrik-ke-lijk moe! Maar ook dat is bekend van mijn vorige zwangerschap. En naar de wc gaat ook erg moeilijk, ben nu aan een geweekte muesli ontbijt en dan gaat het goed. Het enige wat ik echt iedere dag MOET hebben is engelse drop, dat lust ik altijd wel, maar nu...... moet echt uitkijken dat ik er niet te veel van eet.

Hoi,

Ik ben ook doodmoe. Ik ga nu lekker smiddags even op de bank liggen als ik de kans krijg. Gister lukte dat niet en ik zat om 21 uur te slapen op de bank, haha.

Verder ben ik ook misselijk. Ik hoef gelukkig niet te spugen. Bij mijn eerste was ik helemaal niet misselijk, dus dat is wel iets waar ik aan moet wennen. hopelijk ben ik daar snel vanaf.

Verder heb ik heel erg pijn in mijn borsten.

Ach je moet er wat voor over hebben he, hihi.

Ben echt hondsberoerd, en val veel af. Ga een afspraak maken met een homeopaat en hopen dat hij wat voor me kan betekenen. Medicatie van de huisarts werkt voor geen ene meter.

Had ik bij de eerste ook, na week 16 was dit over. Nog 6 weken te gaan..

Ik ben ook erg moe en heb wat gevoelige borsten en volgens mij ben ik ook wat humeurig??!! haha
Maar ik ben niet echt misselijk, tenminste niet zo erg als bij mijn vorige zwangerschap, daar spuugde ik de hele dag door, nu alleen wanneer ik sterke geuren ruik..

Ik ben onzettend moe! Erg vervelend, want slaap het liefst de hele dag. Misselijk ben ik af en toe, maar hoef gelukkig niet over te geven.
Succes allemaal!

Hoi,

Gelukkig neemt de misselijkheid bij mij af. Ik was echt de hele dag beroerd en misselijk. Ben ik gember tableten gaan nemen. Volgens mij werd ik hier nog misselijker van. Ben nu gestopt met de gembertableten en het gaat veel beter met me. Alleen nog zo ontzettend moe en daar krijg je uiteraard weer hoofdpijn van haha. Het is allemaal voor een goed doel :)

Succes allemaal

Terug
Bovenaan