hoe is het met jullie placenta previa?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik schreef een tijdje geleden (week of 7)over mijn placenta previa. daar kwamen toen veel reacties van moeders die dit ook hadden. Ik vroeg me af hoe het bij jullie nu is, is hij weggetrokken, nog steeds etc....

Bij mijn laatste echo (met 20 weken) lag hij tegen de rand van de baarmoederhals aan. Dat was wel hoopvol omdat hij er met 17 weken helemaal overheen lag.

en sinds een dag of 4 heb ik GEEN last meer van bloedverlies (dit heb ik al sinds week 9!) dus ik hoop dat dit betekent dat hij weg is van de baarmoederhals!!!!!!!!!!!!

mijn volgende echo, om te kijken hoe het er mee staat is over twee weken, ik ben heel benieuwd.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie placenta previa is, laat wat horen!

groetjes v mm, 24 wkn

Hoi MM,

Vandaag dus ook mijn 20wkn echo gehad zoals je al op ons forum las...bij mij is alles ok nu, wel voorliggend maar dat had ik bij Olivier ook. Dus ik hoef me geen zorgen meer te maken daarover wat je onbewust toch ergens wel doet...toch?! Hoop dat bij jou ook alles verder goed gaat?

Succes met alles en ook met je kleine huisje en de grote kleine man die in je groeit.
Als je liefde voor je kind maar het grootst is maar uit je verhalen vertrouw ik er helemaal op!!!!

Knuffel Vivian

hoi
ik heb vrijdag mijn 20e week echo dus ik moe nog even af wachten maar zodra ik het weet zal ik je het vertellen  .
gr patje
22 weken en 3 dagen

hoi hoi
ben ik weer zou even zegen hoe het is gegaan met de echo nou het is alle maal goed en de placenta is ook opgeschoven dus komt het goed.gr pat

hartstikke fijn, Pat!!!!!! bij mij was bloeden toch weer beetje begonnen gisteren, maar heb over 10 dagen weer echo, ben benieuwd!
groetjes v mm, 24wkn,3dgn

Terug
Bovenaan