Hoe is het met jullie striemen?

A

Anoniem

Guest
Bij mij zijn ze nog net zo rood en streperig als voor de bevalling. Het ziet er ook niet uit. Bij mijn bikinilijn jeuken ze ook, maar daar ging  ik vocht ging vast houden in die striemen! Auwwie! Maar het vocht is allemaal weg en de jeuk is gebleven. Het enige is dat ik dus heel de dag met mijn hand in mijn broek aan het terug kriebelen ben. Staat lekker charmant! Hahaha.
Zij ze bij jullie nog goed zichtbaar? Of verdwijnen ze toch langzaam?

Groetjes,
Natasja

ze waren bij mij aan het eind van de zwangerschap ongeveer donkerpaars, maar nu zijn ze al weer een stuk lichter; lichtroze. Vroeger heb ik ze ook gehad aan de zijkant van mijn borsten (in de pubertijd) maar die zijn weer helemaal weggetrokken. Dus wie weet komt dit ook nog weer goed

groetjes Lilian

Hoe het met mijn striemen gaat? Nou heel goed hoor!!! Ze zitten er nog lekker!
Ik heb de hele zwangerschap geen 1 striem gehad! Goed ingesmeerd etc. en huppa na de bevalling; allemaal mooie striemen. Ze zijn er dus tijdens de bevalling in geschoten! Mooi hoor, ben er zoooo blij mee.... hahaha.
Het wordt trouwens wel minder al.

Hoi,

Hier ook eentje goed gesmeerd en inderdaad twee dagen voor de bevaliing schoten ze erin GRGGRG.
Acha ja nu ook goed smeren en hopen dat weg trekt.
Weet wel dat ik geen bikini ga dragen.

Liefs van mij en de kids

Welke striemen....? Hihi, gelukkig hoor! Na 3 zwangerschappen en bevallingen geen één striemetje. Hoog uit een ietsie pietsie op mijn bovenbenen maar  dan moet je wel heel goed kijken... En ik heb  nooit gesmeerd met wat dan ook. Tja, ik mag van geluk spreken ik weet het. Maar goed mijn buikje is nog niet helemaal wat het geweest is, dus daar moet ik nog  even wat aan gaan doen voordat ik een beetje fatsoenlijk in mijn bikini kan verschijnen.

Een bikini draag ik sowieso niet, maar ik zou het nu vanwege de blauwe zebra die ik imiteer ook zeker niet doen. Bij mij zijn de strepen ook pas in de laatste week van mijn zwangerschap gekomen. En vorige week ineens in 1 borst, omdat Liv die niet goed genoeg leegdrinkt (zie ander onderwerp). Acht, het zal wel een beetje wegtrekken en anders is het iets lelijks wat ik heb gekregen in combinatie met iets heel moois!
Patricia

Nou, ik was ze pas aan het showen aan mijn moeder: bij deze zwangerschap zijn op de uiteinden van de vorige strepen paarse stippen/strepen bij gekomen en boven en naast mijn navel zijn er hele nieuwe gekomen (in de laatste weken van mijn zwangerschap). Ik heb dus witte strepen met een paars uiteinde. Zegt mijn moeder: 'Joh, ik kreeg pas strepen boven mijn navel toen ik zwanger was van je broertjes.' (= tweeling, laatste van de 5 kinderen die zij gebaard heeft!).

Nee hoor, geen bikini deze zomer! Ik denk dat het een bikinibroekje wordt (als ik 'm nog pas!) met een hempje erop, ik hou niet zo van badpakken, zo onpraktisch!

Terug
Bovenaan