Hoe is het met jullie ?

A

Anoniem

Guest
Wat leuk om de laatste tijd weer zeveel zwangeren te zien ! Hopelijk zullen er snel vele volgen. Hoe is het met iedereen hier ? Ik moet dus nog twee dagen wachten en dan komt er hopelijk geen ongi. Ik heb nog wel al die tijd een doosje met twee testen in de kast liggen en die branden dwars door het deurtje heen natuurlijk. Maar deze keer ga ik echt niet vroeg testen. De teleurstelling van een negatieve test vind ik groter dan ongesteld worden. Deze maand is ook wel dat ik meer kwaaltjes heb dus het is erg moeilijk om te wachten. Gelukkig nog werken dus dan gaan de dagen toch ook weer wat sneller en daar kan ik geen duik in de kast nemen om toch te testen. Wat een zenuwen toch weer iedere maand he? Hoe doen jullie dat toch iedere keer weer ? Ik vind het echt goed van andere dames die zeggen dat ze even er tussen uit gaan omdat ze er teveel mee bezig zijn. Dat neem ik mij ook vaak voor,maar dan ga ik toch weer even op dit forum mee lezen. Groeten ! XXX

He XXX,

Rare naam heb jij hoor, klinkt als extra extra extra en nog iets... ;-)
Ik duim uiteraard voor je en hoop dat die duivels nog heel lang wegblijven.

Soms loop ik ook even de muren op als ik moet ongesteld worden en als ze dan komen ben ik ook best wel verdrietig...
Maar ik lees er echt wel graag over en ben het nog niet beu hier. Soms reageer ik op iets of iemand, soms lees ik gewoon mee. Ik denk dat dit forum een bepaalde vorm is voor mij om ermee om te gaan. Ik betrap mezelf er dan ook regelmatig op dat ik tegen mijn vriendinnen iets vertel dat ik hier gelezen heb... En als ze dan vragen hoe ik dat weet, durf ik het eigenlijk nooit zeggen dat ik het van dit forum heb... Dat is namelijk mijn geheim... snap je... Raar he...

Wel vind ik het moeilijk om me de mensen te herinneren... Ik wil niet onpersoonlijk over komen, maar ik kan nooit echt goed een verhaal aan een naam binden, als je begrijpt wat ik bedoel...

Groetjes,
Erika

Terug
Bovenaan