hoe is het met jullie?

A

Anoniem

Guest
he meiden
vroeg me af hoe het met jullie was.
heeft een van jullie al last van voorween of harde buiken?
zelf heb ik ze regelmatig namelijk.
heb alles klaar voor de bevalling,het huis is schoon,de beschuit met muisjes staan klaar om gesmeerd te worden.
weet dat ik nu nog maar 35,3 weken zwanger ben maar iets in mij zegt dat deze eerder komt.
kan er ook wel naast zitten hoor,had ik bij de jongste ook.
dacht ook dat hij eerder zou komen en hij kwam pas met 41,5 weken.
ook begin ik het lichameijk best wel zwaar t vinden.
mar goed we gaan gewoon stug door he.
nou vertel hoe is eht met jullie?
liefs sil

hoi sil

ja hoor ik heb er ook last van en ik ben nu 33 weken ik heb steeds harde buiken en ik heb een scherpe pijn onderin daar zeg maar ,, ik ben nog bezig met kleertjes wassen en donderdag komt me zus me helpen met de hemel voor het ledikant en dan maken we het bedje op en dan zien we wel voordat de baby komt was ik het wel nog een keer het bedje maar dan is het gewoon klaar voor hem,,
lichaamlijk vind ik het ook erg zwaar maar geestelijk ben ik ook best wel op ik ga gewoon door door en door met de meiden naar voetballen en boodschappen doen en me boekhouding doen voor de zaak en sukkel maar door  
geestelijk ben ik het zat vanwegen dat zwangerschapsuiker ik prik mezelf nu 4 keer per dag en word er helemaal gek van elke keer opletten wat ik eet niet te veel niet iets wat zich omzet in suiker word er helemal gek van gewooon oke ik heb mazel dat ik nu wel eerder mag bevallen maar toch benhet best zat ja

veel liefs cora

Helemaal herkenbaar!
Ik maak me ook wel eens zorgen. de hele zwangerschap ben ik al zoooo extreem moe en slaap ik zo veel. Hoe moet dat straks als ik ook nog gebroken nachten krijg en voor zo'n kleine moet zorgen. ik heb mijn handen al helemaal vol aan mezelf de dag door slepen? Ik kan me gewoon niet meer goede herinneren welke energie ik voor de  zwangerschaphad had en dan krijg je nog de bevalling die vermoeiend is, ik hoop dat als die kleine geboren is ik wel wat energie van vroeger terug krijg. Zijn er hier meiden die daar ervaring mee hebben?

Hoi,

tot nu toe ging het allemaal nog wel prima, heb ook een vrij makkelijke zwangerschap gehad, maar nu begint het afzien wel een beetje (al geniet ik nog steeds van dat wezentje in mn buik).
Het slapen wordt steeds moeilijker; ben wel 5x per nacht wakker en vaak kom ik ook een a twee keer weer heel moeilijk in slaap. Zo9 heb ik al eens om 4aar snachts aan mn huiswerk gezeten, zo vanuit het idee dat t dan tenminste geen verspilde tijd is.
Als ik dan overdag eens probeer om een uurtje bij te slapen begint die kleine lekker aan zn gym oefeningen waardoor ik nog niet slaap!

Ook de harde buiken en voorweeen zijn begonnen, de laatste heb ik vooral wanneer ik sochtends opsta en ook winkelen wordt steeds moeilijker; dan begin ik te wankelen, dubbel te zien en moet ik echt gaan zitten anders val ik volgens mij zo flauw!
 Lang leven de druivensuikers; die peppen me meestal weer een beetje op!

Ik ga wel nog steeds twee dagen in de week naar mn studie: geweldig alle lokalen waar ik moet zijn zitten natuurlijk op de bovenste verdieping!

Maar eigenlijk heb ik nogsteeds niet echt te klagen; ben nu 35w zwanger en hoewel het me wat moeite kost lukt alles me nog aardig en heb ik nog steeds relatief weinig last van kwaaltjes (al is deze zwangerschap wel zwaarder dan die van mn zoontje).

Veel sterkte met de laatste loodjes allemaal!!!

Liefs Nika

(Wie zal er het eerste zijn van ons cluppie???)

Op zich gaat het goed: de kontroles bij verloskundige zijn prima, maar met mij gaat het niet zo... heb veel last van de bewegingen van de baby, dan wordt mijn buik meteen hard. De beeb zit de hele tijd met zijn hoofd op mijn blaas te draaien, ik heb last van mijn bekken en mijn rug. Kan soms bijna niet meer lopen of zelfs zitten.

Maar ach de laatste loodjes....
Nog effe volhouden. Heb zelf ook het idee dat het best eerder kan komen, vooral omdat ik dit indalen van de baby bij mijn andere twee kids nooit zo heb gevoeld.

Groetjes Renata.

hoi

ja hier begint het ook zwaarder te worden ,ben nu bijna 33 weken en zit al thuis omdat ik op het werk last kreeg van mijn bekken,en ben ook veel moe maar dat komt omdat mijn dochter van 23 mnd besloten heeft niet meer te slapen tussen de middag en heel actief is,verder gaan we het gewoon rustig aan doen en ik heb ook al vanaf het begin het idee dat het eerder komt heel raar,had ik bij de eerste niet zo,maar we zullen maar afwachten en rustig aan doen en vervelen. gr wendy

hoi

hiergaat het gelukkig weer wat beter. Ben even een paar weken aan het klooien geweest met mijn bloeddruk maar nu gaat het goed. Ik werk niet meer en das erg lekker!!!

Gisteren had ik alleen last van harde buiken/ voorweeen... brrr kreeg ereven de rillingen van. Gelukkig was het snelk weer over!

En verder de gebruikelijke kwaatjes, snel moe, begin wat vocht vastte houden en pijn bij het lopen in bekken en rug....

Nog 6,5 week!!!

liefs ingrid

Sinds drie dagen blosjes op de wangen, erg moe en sinds vandaag ook met regelmaat pijn in onderbuik en écht merkbaar harde buiken. Best moe ook, dacht eerst dat het luiheid was, maar ben écht uitgeput door de kleinste dingetjes.
Last van humeurigheid en erg gevoelig voor omgeving (lawaai, zeurende mensen etc.) helemaal geen trek in..
Morgen maar fototoestel meenemen naar de gym, want kon maar zo eens de laatste zijn denk ik...........
Heb een voorgevoel nu (omdat ik mij zo voel natuurlijk) dat het allemaal niet zo heel lang meer duurt.
Maar goed, dat moet zich nog uitwijzen.....
Geen ernstige complicaties dus mag niet klagen!

Groetjes

Terug
Bovenaan