Hoe is het met jullie?

Hej meiden,

Hoe is het met jullie? Al druk geshopt?

Begin steeds dikker te worden, ben bijna 20 weken en je kan er niet meer omheen! Merk wel dat ik nu weer op moet letten dat ik regelmatig eet, anders word ik weer misselijk.

Voel de baby ook iedere dag en steeds beter. T ligt wel diep volgens mij, zie en voel van buiten nog niets. Kijk er uit naar vrijdag. 20 weken echo.... Ben zo benieuwd!

Hoor graag hoe het met jullie is!

Hoi Yoy,
Nog 6 daagjes dan ben ik ook op de helft.. En ook hier gaat het goed. Heerlijke weken dit! Heb ook al een buikje, maar ga 3 x per week sporten nog, dus gaat het niet heel hard dit keer. Voel de baby ook steeds beter en aan de buitenkant zie ik daar ook niks van.. Heb zin in mn 20 wkn echo 27 nov, maar vind t ook spannend.. Zou alles goed zijn? Ik moet ook op tijd eten, anders word ik naar. En ik ben vreselijk benieuwd naar het geslacht!!
Gr Jeany

He he , eindelijk kan ik reageren.

Het gaat goed met mij. Hele grote buik en 30 nov 20 weken echo kan niet wachten. Hoop dat alles goed gaat en ben benieuwd of het roze of een blauwe wolkje gaat worden. Ik voel me heel goed.

Groetjes,

Hallo Yoy,

Wat fijn om de baby te voelen he? Vind ik echt super! Soms is er aan de buitenkant al iets te voelen/zien, maar meestal niet.
Ook ik heb het idee dat ik regelmatig moet eten. Lege maag is wederom niet zo fijn.

Mijn buikje begint steeds zichtbaarder te worden, al had ik van te voren bedacht dat ik rond deze tijd al veel dikker zou zijn.

Groetjes!

Terug
Bovenaan