hoe is het met jullie?

Hier alles prima, nu in de 27e week.
zelf het idee dat ik niet veel meer groei, maar komt misschien omdat het de laatste weken zo snel is gegaan.. buitenstaanders zien het wel, en de weegschaal geeft het ook gewoon nog steeds aan!
voel nu wel iets minder beweging als 2 weken geleden, hebben jullie dat ook? ik dacht heeft misschien te maken dat de kleine minder plaats krijgt om te bewegen.
vandaag ook gebeld voor de 32wk echo type1.
( hetzelfde als de 20wkecho,maar nu specifiek voor het hartje) krijg m 28maart.

liefs Linda

Hoi,

Goed om te lezen dat het allemaal z`n gangetje gaat.

Ik groei naar m`n eigen idee minder hard, maar m`n man zegt het tegenovergestelde. Die ziet m`n buik met de dag groter worden. Ik merk het wel aan het brandende maagzuur en dat m`n sokken aantrekken een gedoe begint te worden...
Het echte schoppen begint bij mij ook minder te worden. Ik denk zelf dat het komt doordat de kindjes minder ruimte, het is meer draaien wat ze doen en dat voelt niet heel erg liefdevol altijd.

Vorige week een groeiecho gehad en de mannen groeien goed en hebben allebei een mooi zwembad. Ze liggen nog steeds met de hoofdjes naar boven. Hopelijk draaien ze nog,

Ik zit ook alweer in de 27e week en ik vind momenteel de tijd erg hard gaan. Misschien ook omdat we nog zoveel te doen hebben. De verbouwing is nog niet klaar,maar schiet gelukkig hard op.

Nog 11 weken te gaan....

Ben nu 28 weken, maar heb al een beste buik. Afgelopen zaterdag een pretecho gehad en die vrouw zei dat ik ruim genoeg vruchtwater heb. Dus die kleine kan nog genoeg bewegen!

Met de kleine in de buik gaat alles goed, met mij lichamelijk een stuk minder. Ben vandaag volledig de ziektewet ingegaan vanwege bekkenklachten en erge moeheid. Merk dat mijn lichaam gewoon het werk niet aan kan. Had van de bedrijfsarts het advies gegeven nog 2 dagen in de week te werken, maar dat trek ik gewoon niet meer.

Maar het belangrijkste is dat onze dochter het goed doet en ik moet gewoon goed naar mijn lichaam luisteren en rust nemen. Probeer nu in ieder geval 1 keer per week iets te doen voor de babykamer, maar dat is soms al wat te veel. Maar genoeg hulp dat kan helpen, dus dat komt allemaal goed!!!

Hmm, ben ik dan de enige die mn buik nu juist heel hard vind groeien..? Lijkt elke dag wel groter te worden. Misschien komt dat nu ook doordat ik wat inhaal na een buikgriep.
Ook het bewegen wordt niet minder, wel oncomfortabeler. Laatst stak uk de billen naar buiten. Erg grappig om de kleine helemaal te voelen en hoe de ligging was maar comfortabel, nee niet echt. De kleine draait, trapt, stuitert alle kanten op. Dat was bij vorige ook zo. Mensen die moeten lachen omdat mn buik zo heen en weer gaat :)
Ik heb eigenlijk ook wel weer zin in een leuke echo. Altijd leuk om even rustig te kijken. Ik had afgelopen vrijdag een echo maar daar was weinig tijd om te kijken.

Hier precies hetzelfde... Ik heb ook het idee dat mn buik stilstaat en dat er minder geschopt wordt.... Het gekke is dat als ik mn hand op mn buik leg voel ik wel genoeg maar van binnen voel ik het gewoon niet zo goed.... Mn buik blijft ook gewoon dansen af en toe ;)

Lichamelijk wordt het ook wel zwaar, vooral de meiden op de fiets tillen en naar school en oppas brengen hakt erin. Ik begin mn bekken steeds vaker te voelen en ik slaap voor geen meter meer....... Helaas is mn vriend ook in de lappenmand met zn rug dus echt veel helpen met boodschappen en bedden opmaken enzo zit er nog niet echt in.......

Hier een enorm beweeglijke baby en een dansende buik! De baby maakt me soms 's nachts wakker. Buik groeit enorm hard de laatste weken. Misschien een inhaalslag, want tot een paar weken terug was mijn zwangerschap nog niet overduidelijk te zien.

Ik heb nog eens gecheckt met de vk en ik krijg toch ook nog een echo: een groei-echo met 35 weken. Nu 28 weken, dus nog even wachten...

Terug
Bovenaan