hoe is het met Lautje?

A

Anoniem

Guest
hee Lautje,
Het viel me op dat we al een tijdje niks van je gehoord hebben.
En je moest erg voorzichtig zijn, dus ik maak me een b-tje zorgen om je.
Hopelijk is alles goed met je en horen we snel iets.
Of weet iemand anders iets?
Liefs Soela

hoi Soela, en alle andere....
wat lief dat ik word gemist op het forum:p
met mij gaat het gelukkig weer wat beter, ik mag weer meer doen, en ben dus nu regelmatig uit mn bed te vinden. (heb een beetje genoeg van mn bedje) Ik ben as dinsdag 33 wkn, en heb groen ligt om te bevallen mocht het al aan de orde komen. dus dat is een hele geruststelling. de kleine meid is weer een stukje verder ingedaald, maar omdat ik nu bijna 33 wkn ben, maakt dat niet meer zoveel uit.
ik merk zelf wel dat het lopen etc extra zwaar word, en niet meer zo goed gaat.... maar ja ik ben vast niet de enige......
ik beloof dat ik gauw kom bij lezen, en schrijven...... we staan nu op t punt ff op de koffie te gaan bij opa en oma in spe!
kuzz lau

Wat fijn dat je weer uit bedje mag.
Maar gewoon rustig aan gaan/blijven doen en alle hulp aannemen die aangeboden wordt!

heel veel sterkte
liefs Bertine

Wel fijn ook dat je groen licht heb gekregen! Dat neemt een hele hoop extra spanning weg. Ook al zou het nog veel te vroeg zijn, het is toch fijn om te weten dat ze er nu zoveel vetrouwen in hebben!
Dus idd, lekker rustig aan doen!!!

Liefs Hilma.

Hee Lautje!!
He, wat goed om te horen dat alles goed met je gaat. Wat moet het heerlijk zijn om weer wat meer te kunnen doen, dat de spanning er een b-tje af is. Het leken mij zulke lange dagen op je bedje. Ik hoop dat je er nu nog even van kunt genieten. Lekker dat ze geboren mag worden, maar ook lekker als ze nog even bij mams blijft... nou, tot snel dan maar weer, geniet maar lekker van de vrijheid! En... soms ook nog rustig aan he!
Liefs Soela

Terug
Bovenaan