Hoe is het met?????----->mamavanYara/2dexmama,Gien15/meis24/appeltje86???

A

Anoniem

Guest
Heej dames,

Hoe is het bij jullie?
Zijn jullie zonder bericht vertrokken naar het zwangerforum? Of zetten jullie de gedachtes even ergens anders als op dit forum?

We zijn benieuwd, let us know!!!!

Hay meid,

Mijn naam staat er niet bij maar ook ik heb me even op de achtergrond gehouden.....ik was er hierdoor zo mee bezig doordat ik soms wel vier keer per dag ging kijken.....

WY hoe gaat het met jou meid?

Liefs Jessica

p.s: ik ben op koninginnedag ongesteld geworden....

xxxxxxxxxxxxx

Hoi Hoi

Ook ik merk dat ik heel vaak op deze site keek en er de hele dag mee bezig was, ik ben overdag thuis dus dan pak je snel de laptop om even te kijken.
Heb heel veel gelezen hier en veel dingen geleerd maar nu iets minder op deze site zodat ik andere afleiding kan zoeken.

Het is een geweldige site!

liefs kim

@micromuis: Ik heb gewoon de namen genomen die nog niet ingevuld waren op de NOD lijst, en die van jou was waarschijnlijk wel al ingevuld :(

Met mij ok, ronde 8 alweer, zit op de wachtbank, NOD is vandaag (als je dit leest waarschijnlijk) 5 mei.

las idd dat je op koniginnedag rood feestje heb gekregen, balen!

@Kim: ik zit gemiddeld 2x per dag op de site, lees wel alles, maar reageer niet op alles. Ben hier ver gevorderd in de rondes, er zitten er meer onder het half jaar als boven het half jaar bezig zijn.

Ikw il wel iedere ker afstand nemen, en dat lukt me aardig rond de klusperiode, maar rond NOD lukt me dat toch moeilijker, hoe zou dat toch komen :)

Succes beide, ook al weten we dat we er minder zijn, het maakt het allemaal een stuk draaglijker die wachtdagen :)

Terug
Bovenaan