Hoe is het met Marissa?

A

Anoniem

Guest
Hoi Linda,

Hoe is het met Marissa? Gaat het al weer wat beter met haar?

groetjes Maris

Daar was ik ook wel even benieuwd naar, hoe het nu is, of de luiers wat beter gaan en ze alles goed binnen houdt! Veel sterkte met je meisje!

Hallo lieve meiden,

Wat aardig dat jullie er aan denken. Het gaat gelukkig al wat beter met Marissa. Ze is goed opgeknapt door de ors. Ze heeft nog maar 1 tot 2 poepluiers per dag en het is nog niet echt dik maar het is zeker geen diarree meer. Gisteravond had ik cursus (eerste hulp bij kinderongevallen) en Marissa is dan altijd lekker met papa thuis. Maar gisteravond heeft ze ruim een uur gehuild, het arme ding. Ik merk wel heel erg dat ze vooral haar mama wilt. Normaal is haar papa haar beste vriend maar dat was nu dus niet. Toen ik thuis kwam was ze meteen stil en heeft ze het heel lief goed gemaakt met papa. Ze legde steeds haar hoofd op zijn been alsof ze sorry wilde zeggen.
Straks fiets ik lekker met haar naar de training van PSV, dat is vlak bij het werk van papa en dan kunnen we samen naar huis fietsen. En vanavond eten we pannenkoeken, haar lievelingseten. Ik hoop dat de verbetering blijft.

groetjes Linda

ben blij om te horen dat het weer beter gaat met haar.
Je maakt je toch zorgen als ze ziek zijn. En grappig om te lezen dat ze dan echt bij jou wil zijn terwijl ze normaal veel naar haar papa hangt. Dat is hier nl precies hetzelfde.

Nou meid, geniet van je mooie meisje en hopelijk blijft het zo goed gaan!

Tamar

Goed te lezen dat het weer beter met haar gaat.
Ook wel weer fijn als je meisje graag bij je is, toch?
Groetjes van Sonja en veel plezier vanavond met Popstars!

Hoi Linda,

wat fijn dat het al beter gaat met Marissa!   Hopelijk is ze heel snel weer de oude!!
En Marissa heeft een goede smaak hoor... Ik en Dylano houden ook allebei van pannekoeken ;-)

Liefs Debby.

Fijn dat ze weer wat opgeknapt is!

Hier wil Vinz sowieso het liefste mamma..ze zeggen dat jongetjes dat meer hebben en bij ons klopt dat. Als ik binnenkom dan is pappa niet meer goed genoeg..

Groetjes, Marije

Fijn dat Marissa weer is opgeknapt. Mag ik vragen waarom je haar meteen weer iets vets als pannekoeken geeft als ze zo aan de diaree is geweest. Lijkt mij niet echt goed voor de darmen. Ik zou adviseren om eerst wat te geven dat licht verteerbaar is zoals geroosterd brood of cracotte en pas na een paar dagen weer zulke zware kost.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan