hoe is het met ronda, maisie en duin 77 en alle anderen die 3 okt hun nod hadden.....

A

Anoniem

Guest
hallo dames,
zijn we nog een beetje zenuwachtig....
ik heb dus nog helemaal niets. geen druppel.

heb wel last van ontzettende slijmafscheiding (ehhhhhh sorry ) maar voor de rest niet zoveel. en jullie????

Hier is nog niets te merken.
Alleen een op hol slaande fantasie, dat wel!
Mijn verstand zegt: het kan niet deze maand want er is niet op de juiste dagen geklust.
Mijn gevoel zegt: ja maar...... je weet maar nooit. Er ís wel geklust dus het zou toch kunnen dat...... en babybrabbel gaf 23 % aan..... en mijn borsten doen niet zeer (normaal wel) ...... en ik had een hele kleine bloeding anderhalve week geleden..... en.....
en.......

ik ga nog maar eens plassen!

Maisie

't is niet eens mijn gevoel, want dan zou ik het nog wel kunnen volgen misschien
't is meer mijn fantasie en wensgedachten.

:)

Hallo dames,

En?? Wanneer gaat er een testje tegenaan? Ik duim voor jullie!

Liefs, Nina

, hier is ook nog niks te zien.
Ik heb het gevoel dat dat ook niet meer gebeurd. Zondag gaan we testen, en ik kan niet wachten tot het zondag is. Ik ben helemaal niet zenuwachtig, of onrustig. Ik vind het zo raar! Maar ik heb al gelezen dat het bij jullie hetzelfde is.
Ik heb die test ook gedaan bij babybrabbel, en dat gaf   57 %.
Maar laat ik me er maar niet te veel op verheugen, hou ik ook in mijn gedachte, afwachten maar tot zondag, * zucht *.
Sterkte allemaal de komende uren en dagen. Groetjes Soraja.

Nou dat klinkt spannend bij jullie, ben benieuwd naar je test Soraja!
En hoe is het ondertussen met jou inimini?
(of heb ik er overheen gelezen? moet veel inhalen omdat ik even weg was)

Ik ben gisteren (na precies een week overtijd) helaas ongesteld geworden, maar we gaan vrolijk verder!

Liefs,
Duin (28, ronde 1, of is het ondertussen al ronde 2?, nr.1)

Terug
Bovenaan