Hoe is het met Schorpioen, Greetje Angie Sandra en manon

A

Anoniem

Guest
Jullie zijn overtijd en ik kon niets meer van jullie terugvinden

en ben erg nieuwsgierig

Cindy en Leeuwtje voor jullie is het nog steeds spannend

ik duim voor jullie

Voor allemaal natuurlijk

groetjes natasja

Hoi Sas,
Ben inderdaad overtijd....maar heb nog niet echt een regelmatige cyclus dus ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik heb sinds vorige week een zwaarder gevoel in mijn buik, ik denk elke keer dat ik ongi wordt maar tot nu toe is er nog niks te zien! Ik had geen testen in huis en was bovendien het afgelopen weekend bij mijn moeder en daar ga ik natuurlijk niet testen....
Heb me voorgenomen dat ik vandaag maar weer eens een test ga kopen en dan maar hopen op goed nieuws, alhoewel ik me vandaag echt voel alsof ik ongi wordt...dat zou balen zijn! Maar van de andere kant zit ik nu pas in ronde 2 dus..........maar daarom wil ik het niet minder graag hoor!

Hoe gaat het met jou?

Groetjes
Manon

Hoi sas

Ik ben nu 1 week en 1 dag overtijd.
Het word nu steeds spannender. vorige week een test gedaan deze was negatief.
Durf niet meer te testen. wacht nog een paar dagen.
Ik had eerst wel verschijnselen maar nu helemaal niks meer.
Dus ik denk dat ik binnenkort ongi word. Dat is dan wel balen want ik was de laaste maanden precies  op de dag   regelmatig ongi

Groetjes schorpioen27

Hallo,

Ik hoef dus niet meer te testen...helaas, mijn vermoeden was toch
goed....de rode duivels zijn toch verschenen. Ondanks het feit dat mijn
man al twee nachten achter elkaar gedroomd had dat ik zwanger
was...............

Op naar ronde 3. De eerste keer had ik een cyclus van 33 nu van 51, we
moeten maar gokken wanneer mijn volgende ei komt....ik voel het wel
gelukkig, maar is het dan niet al te laat?

We blijven het proberen!

Manon

hoi,

Ik ben nu 1 dag over tijd. Ik kon het niet weerstaan en heb een test gedaan. Ondanks dat ik een ongi gevoel heb, maar nog niet het gevoel heb dat het door gaat zetten.
Op die test zie ik een flauw streepje verschijnen. Ik wacht nog wel 3 dagen en doe dan nog een test. Het kan namelijk zijn omdat ik zo graag zwanger wil zijn, dat ik het mij in beeld. (even het verstand laten spreken)
Woensdag moet ik trouwens toch naar de huisarts, dus dan vraag ik het wel gelijk.
Mijn borsten zijn nog wel gevoelig, en dat had ik de laatste paar maanden niet. Deze maand voelde het ook anders aan. Maar ja, we hebben maar 3 keer geklust. Vanwege het werk en drukte prive, is er niet veel van gekomen.
Dus please duim voor me.

Thanks,

Sandra D.

Terug
Bovenaan