Hoe is het nu op dit moment met de zwangere????

A

Anoniem

Guest
jaja, ben op dreef, maar nu heb ik tenminste even tijd...

Ik vroeg me af hoe het gaat met alle zwangere?? De volgende zullen nu toch wel bijna aan de laatste weken zitten.

Ben benieuwd..

groetjes pally

Nou de laatste weken...het duurt toch nog even hoor.

Ik ben nu 25 weken zwanger en om mijn buik kan je niet meer heen. Hij  zit al behoorlijk in de weg  en draaien in bed is al helemaal een kriem.
De baby beweegt erg veel, maar dat vind ik wel leuk.
Verder voel ik me super goed. Ik geniet er weer volop van.
De vorige keer met Ilse was ik natuurlijk in de zomer zwanger en zag iedereen (ook op straat) dat ik zwanger was. Nu zit er een dikke winterjas overheen (die nog maar net dicht kan), dat is eigenlijk het enige verschil dat ik ervaar.

Maar goed, al met al, weer een super tijd en op naar 1 maart ................ (zwangerschapsverlof!!!!!!!!!!!!!!)

Liefs Jeske

Hey!

Hier gaat alles afgezien van wat privé-stress allemaal goed! Ben nu officieel 34 weken en aan de laatste loodjes bezig: Joepie! En wat een feest om dit eens in de winter mee te maken...
Ben vandaag voor het eerst bij de GYN weer terug geweest. Dit vanwege de KS en een erg grote Thomas, 4510 gram. Nou, deze baby gaat hetzelfde doen hoor! Qua groei is de baby nu 37.4 weken oud ! ! ! Meer als 3 weken voor op groei dus! En ze schatten hem nu al 6 pond, we gokken er dus op dat ik 3 januari te horen krijg wanneer de KS is, hahahahha! Wel moet ik morgen terug voor uitgebreide bloed-testen en suiker-testen. Die man stond nog steeds versteld dat een mini-mens als ik, ( 1.60 ) kinderen van dit soort formaat kan krijgen, hahahha! Beeb is ook nog niet ingedaald en trapt zich verloren in mijn pens, hoop dat 'ie een keer blijft hangen en stil blijft dobberen, het is niet echt lekker om van binnen uit steeds in je kruis getrapt te worden! Verder geen enkele problemen hier aan het zwangerschapsfront!

-X- Marieke

Hey Pally

Ik heb net een termijn echo gehad en ben nu 12,1 weken.
Met mij gaat nu alles goed.
De tijd van de misselijkheid heb ik gelukkig gehad,ben een paar dagen goed ziek geweest.
Nu heb ik nergens meer last van .
Alleen slaap ik heel onrustig,ik wordtgemiddeld 5 keer per nacht wakker van het dromen.
Dat had ik vorige keer ook, maar toen alleen op het laatst.

Groetjes servie mv dana

hoihoi,

lief dat je vraagt, nou ondertussen heb ik al een beste voetbal onder m'n shirt, tonnetje rond dus. Ik ben nu euh.... volgens de echo 22 weken en 2 dagen (volgens berekeningen 22 weken en 5 dagen, dus de 17e klopt niet helemaal, maar goed, dit kindje laat toch vast ook op zich wachten)

Ik ben heeeel erg moe, dus binnenkort maar weer aan de floradix. Verder spuug ik zo af en toe nog...rrrrrr. Maar over het algemeen mag ik niet klagen, het gaat lekker.

liefs

Esther mama van Rêve 12-9-2006 en ivv pukje 17-4-2008

Hallo hallo

Ja, ik mag hier nu ook weer reageren! Leuk zeg!
Met mij gaat alles super! Ik ben vandaag 13 weken zwanger.
Gisteren de echo gehad en wat is dat weer bijzonder! Zo'n klein rondhuppelend wurmpje... Hmmm ik kan weer niet wachten!   Mijn foto'tje staat hier (op mijn bureau) in ieder geval lekker voor mijn neus.
Je kunt het nu echt al goed aan me zien en dat vind ik heerlijk! Leuk als mensen het nu ook zelf gaan raden..haha
Het enige waar ik vreselijk van baal, is dat ik heel weinig leuke positiekleding kan vinden...Echt jammer, maar goed, ik heb nog even om verder te zoeken.....

Sterkte verder allemaal!
Liefs Annet

hoi hoi,

Lief dat je het vraagt! Maar hier gaat het wel...inderdaad de laatste weekjes (lili was nu al geboren kwa zwangersschapsduur) Maar heb vreselijke last van mijn bekken helaas...
Verder voel ik me wel heel goed!! En verheug me op ons nieuwe kleine wondertje !!
Ofja klein ook mijn baby lag flink voor op groei!! ze schatte bij een voldragen zwangerschap dik 4 kilo!!!!!! Lili was 2 kilo...Hoe krijg ik dit er in VREDESNAAM uit!!
Ben best angstig voor de bevalling...
En verder voel ik me een rond varken  Maar ik mag niet zeuren want ik snoep ook echt TE veel!! hihi....
volgend jaar weer sonja!!

Liefs lonneke

wat fijn om te lezen dat het over het algemeen goed gaat met jullie..
Uiteraard zijn de laatste weekjes toch het zwaarste.

Ik zou zeggen geniet maar heerlijk van jullie hummeltjes in jullie buik..

En lonneke, vervelend van je bekken, nog even volhouden!!
Trouwens Chloë vond je plaatje wel erg grappig...Was aan het wijzen en lachte daarbij.
Gelukkig zei ze nog net niet mama...... hahaha

groetjes pally

Terug
Bovenaan