hoe is het weer bij jullie??

wat een noodweer zag ik op tv zeg, hier is het nu voor de 3de dag achtereen weer rond de 30 graden en totaal   geen regen of onweer,

snachts ligt die kleine in alleen een romper in bed en overdag slaapt hij bijna de hele dag door de hitte, hij is ook steeds klets nat!!! als je hem dan in bad doet of onder de douch dan zie je hem helemaal opbloeien omdat hij dat heerlijke verkoeling vind, maar al snel tut hij weer helemaal in,

Ja, hier ook heerlijk weer! Wij hadden zoiets van, Noodweer?!?!? Niet bij ons! Wij wandelen de laatste dagen wat af! Heerlijk in het rompertje in de wandelwagen! Zomerhoedje op!  Heerlijk! Genieten!!

Jij woont ook in het oosten??? Ik woon in Rijssen (twente) en hier is het ook vandaag weer errug warm. Het heeft vannacht geloof ik even geregend maar dat stelde bijna niks voor. Ik hoorde ook van het noodweer, kan me er hier niks bij voorstellen gelukkig, wij leven al 4 dagen buiten zo'n beetje.
groetjes,
Ruth

Hier bij mij in Brabant is het ook goed weer, wel frisser als gisteren en vannacht heeft het flink geregend. Maar nu is het nog steeds droog en een aangename temperatuur.

Groetjes Monique

hallo

bij ons (amsterdam) is het noodweer geweest gisteravond rond een uur of half 7 was het pikdonkerbuiten en een hoosbui gehad ongeloofelijk
het is al 4 avonden aan het omweren en regen regen en ong eens regen
overdag met name de middag klaart het op en in de avond begint het weer
ik weet wat het vanavond gaat doen hoop dat het mooi blijft

groetjes marielle

noodweer is het hier in middengelderland niet,maar een stuk frisser dan gisteren wel.alleen binnen is t nog benauwd.af en toe trekt er een flinke wind aan.bij de buren is de parasol kapot gewaaid.ik heb niks over noodweer gehoord,maar heb ook nog niet echt tv gekeken.waar was dat dan?

Terug
Bovenaan