Hoe is het?

Even een berichtje tussendoor om te vragen hoe het met iedereen is? Lopen jullie al tegen dingen op? Al moeite met werken/sporten/de dagelijkse dingetjes of juist met slapen?

Ik heb zaterdag en gister voluit gesport (wel iets minder heftig dan ik gewend ben, maar nog steeds veel springen) en heb daarna een beurse buik gehad. Dat betekent volgens de vk dat mijn banden het niet meer trekken. Verder gaat eigenlijk alles wel goed. Ik mag volgens mij niet klagen wat betreft kwaaltjes. Ik vind alleen mijn buik al zo groot (heb ook alleen 2 hele tengere dametjes om mee te vergelijken). Hoe is dat bij jullie?

Hoi

Hier gaat het goed alleen mijn banden onderin de buik die doen vanaf gister goed zeer. Ik moet gewoon even rustig aan doen denk ik. Ik vond ook al dat ik al een aardig buik heb voor 21 weken. Maar ze zeggen dat het al snel gaat met de tweede dus dan zal het wel goed zijn. Gister de echo gehad en alles was normale grootte alleen lange benen maar dat zit in de familie. Gelukkig gaat het nu een paar weken al goed qua misselijkheid. Ik vond het maar niks dat spugen enzo. Hopen dat het bij jou ook goed blijft gaan.

Groetjes Denise

Hoi hoi!!

Hier gaat het op flinke bekkenklachten na redelijk. Het werken valt me wel zwaar als ik dagen van 8 uur maak, denk dat ik die dagen 2 uur in de ziektewet ga zodat ik maar 6 uur werk. Ik heb aan het eind van die lange dagen echt harde buiken en dat lijkt me niet goed op 23 weken. Ik moet vanmiddag naar de VK en ga het dan met haar overleggen. Ik krijg ook weer een groeiecho en moet weer bloed prikken voor glucose. Fijn dat de kwaaltjes bij jullie redelijk binnen de perken blijven!
Mijn buik is echt gigantisch, net als bij mijn dochter 7 jaar terug. Zij was ook heel groot, daarom nu de groeiecho's, als ons mannetje te groot wordt mag ik met 38 of 39 weken al gaan bevallen. We zullen zien, ik hou jullie op de hoogte!
Greetz esz

hoi esz

Ik krijg met 32 weken en met 36 weken ook een echo en met 28 weken ook een glucosetest.
6 jaar geleden was ik ook bevallen van een jongen en die was ruim 9 pond. Dus ze zeiden al moet in het ziekenhuis geboren worden en misschien een keizersnee dat hangt van de grootte af. Tot nu toe valt het nog erg mee maar vanaf 30 weken groeien ze heel snel hoorde ik gister.
Sterkte verder met je bekken hopen dat je wat minder kan gaan werken.

Groetjes Denise

hier gaat het ook allemaal goed.
alleen ik merk dat ik een conditie heb van 0.0. vanochtend naar boven toe (om me op te maken en mijn tanden te poetsen), toen weer naar beneden, en merkte ik dat mijn dochter gepoept had, dus kon weer naar boven.
was aan het puffen ed.
niet normaal meer.
zo even lekker mijn voetjes laten verwennen bij de pedicure

Hier gaat ook alles goed hoor. Ik doe lekekr rustig aan. En geniet er lekker van. Vanmorgen weer controle gehad en alles zag er goed uit. Ze was lekekr druk en het hartje klopte goed. Nu op naar de 20w echo volgende week.

Wel ben ik nog steeds erg moe. Maar alles was goed dus ik moest me daar maar een beetje bij neerleggen zei ze.

Hier alles goed,met minimeisje ook,groeit ook goed.
Alleen heb ik ook nog wel last van mijn bekken,achterkant bovenbeen,daar loop ik voor bij de zwangerschapsfysio.
Voor de rest hebben we nu wel een nare maand,met al die feestdagen,zonder ons prinsesje,hopelijk is december weer snel voorbij!!!

Terug
Bovenaan