Hoe is het?

Rustig, tot het nieuwe jaar staat onze wens op een laag pitje.

En hoe is het bij jou?

@beauty: Balen voor je meis, ik heb net nog gereageerd op je andere bericht...

@jcdwg: Ik heb vorig weekend denk mijn eisprong gehad, maar met me slechte doorgankelijke eileiders zal het wel weer niet raak mogen zijn... Ik ga deze week de gyn bellen voor een afspraak.. 2011 zijn we begonnen en 2013 zal wel een feit worden, maar hopelijk wel een bijzonder jaar dat het raak mag zijn :)

Hier alles nog rustig... Ma of di mn nod geen idee of dit klopt ivm miskraam vorige maand...

net mijn ongy weer gehad dus volgende week weer aan de klus ...Ben nu ook maar weer met tempen begonnen hopelijk zo beetje meer overzicht ...

Hey,

Hier niks geks, 6 dagen geleden mijn eisprong weer gehad, dus nu op het wachtbankje! :D
Maar ik verwacht er niet veel van... Morgen maar is bellen voor een afspraak voor een zaadonderzoek!

Liefss

Gister ongesteld geworden en woensdag naar gyn. Ook ik ben weer begonnen met tempen, zal de gyn vast wel weer om vragen.
Verder valt er hier weinig te melden..

@ Bosbesje, ben ff kwijt waar dit zaadonderzoek ook alweer voor was, was het niet een herhaling...???
@ Lovebabys, ik sluit me helemaal bij je aan dat 2011 gewoon ons jaar niet mocht zijn en dat 2013 toch wel ons bijzondere jaar mag worden..
@ jessica1985, fingers crossed..

Terug
Bovenaan