Hoe is ie ??? kom effe buurten !

Hee allemaal !
Hoe is het met jullie (moi, luna, seda, enzv. eznv)?? Vertel vertel, ik ben zeer benieuwd !
Nou na 18 maanden spontaan zwanger was toch een hele verrassing, maar we genieten nog steeds elke dag ! Dus houd moed !!! Hoe cliche het ook klinkt, maar ook voor jullie komt hopelijk de dag dat je positief test, en zwanger blijkt te zijn !! Ik weet nog hoe hulpeloos, ellendig en verdrietig ik me soms voelde, maar dat vergeet je allemaal als het zover is ! gewoon flink klussen ;-))
Met mij is alles prima, ben af en toe niet zo lekker, heb het gruwelijk koud en steeds buikkrampen, maar verder vermaken wij ons goed (hahaha)!
wat zijn er alweer veel nieuwe meiden bij dit forum ! Super !
nou allemaal VEEL SUCCES !!!
liefs Abby
 
Hoi Abby,

Wat gezellig dat je even komt buurte!! Ik zit nu weer voor mijn NOD....bij een normale cycles 30 mei en als ik uitga van mijn vorige (32 dagen) 3 juni,,,erg spannend dus..Di bloed laten prikken en heb morgen een belafspraak en hoor ik of ik een eisprong heb gehad..zo niet krijg ik clomid...Als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben gaat de gyn verdere onderzoeken uitvoeren! Het zaad van mijn vriend is inmiddels onderzocht en perfect verklaard, dus dat is al een hele opluchting!!

Ik heb nu al een paar dagen last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik je kunt het vergelijken met ongi-pijn allen (nog) geen ongi te bekennen...Ik word heen en weer geslingerd tussen hoop en twijfel...je kent het gevoel!! Ik hoop zo ontzettend dat het deze ronde raak is Abby...Hoe voelde jij je ook al weer voor dat je positief teste?? Had je al kwaaltjes of kwam het compleet als een verrassing????

Liefs moi xxxx
 
Hoi Abby,

Wat fantastisch toch dat je zwanger bent na al die tijd wachten, stressen en hopen !!

Ik schrijf tegenwoordig op het forum als zwanger worden langer duurt en kom hier af en toe ook nog kijken. Als ik het goed heb is vandaag mijn NOD dus ik loop weer 100 x per dag naar het toilet. Zenuwslopend !!

Liefs,
Luna
 
OOh wat spannend allemaal voor jullie !!! ik zal deze dagen duimen !!!! weet je wat mij het meest opviel (voor Moi) ik vond mijn borsten raar ! ik had zeker 2 a 3 dagen dat ik ze vastpakte en zoiets had van , dit is anders. meestal had ik aan de buiten en onderkant pijn als ik ongi werd, maar nu was het eigenlijk de hele borst die pijn deed ook bovenkant en binnenkant. heel raar, maarja na zoveel maanden heb je steeds zoiets van : ach het zal wel niet ! dus ik had er eigenlijk helemaal niet meer op geteld dat ik spontaan zwanger zou worden. de test deed ik ook zo van: och het zal toch wel niet. en dus toch nog raak. Dus wie weet ??? ik had ook zo'n zeurderig ongi gevoel > dit blijf je houden (tenminste ik wel) en het word alleen maar erger (tja alles gaat uitrekken)
Oh Luna wat spannend vandaag !!! temp je niet ? vreselijk zo'n NOD-dag, ik kan het me nog goed herrinneren !
nou meiden succes ermee ! en laat wat weten he als er nieuws is !!!!!
liefs Abby
 
Terug
Bovenaan