Hoe is ie met iedereen???

Hey meiden,

Hoe gaat het met iedereen? Ik lees dat er een aantal helemaal klaar mee zijn, ik vraag juist om meer tijd, hihi!

Vandaag ronden we eindelijk maar toch de babykamer af, gisteren 37 weken zwanger. Het lukte gewoon niet eerder, mede door de verbouwing en de relaxmodus.

Van de week ben ik zelfs nog met m'n zoontje naar Terschelling geweest, best stoer met mama alleen. M'n schoonzusje was er ook met haar dochter, samen heerlijke dagen gehad. Door de duinen gehobbeld, lekker gefietst en dit ging allemaal prima.

De afspraak bij de vk afgezegd, dus moet ik morgen maar even bellen voor een nieuwe afspraak. Ik ben benieuwd hoe het dan met uk gaat aangezien hij of zij ruim 2 weken voor ligt op schema.

Liefs Lientje

Hey!

oo lekker dat je er nog een paar dagen tussen uit bent geweest! En de babykamer ook af, lekker he ;)

met mij gaat het goed! moet zeggen dat ik weer snel moe ben, en mijn bekken beginnen meer en meer tegen te werken... nog een paar weken ;) Van het getrappel in mijn buik geniet ik nog iedere dag :)

Liefs!

o wat fijn dat je er toch ff lekker eruit bent geweest! Lekker genoten! en alweer 37 weken!!! gaat snel zeg!!!

Ben ook benieuwd wat ze dit keer zeggen over het voorlopen van de 2 weken...

Hier gaat het ook goed hoor.. nu lekker verlof en lekker rommmelen in huis en tuin hihi...

dikke kus

Wij zijn er dit weekend ook weer even heerlijk uit geweest met het gezin en de walrus... :)
Nu liggen er tig wassen te wachten omdat ik al het linnengoed van de babykamer nog moest wassen en blijkbaar wil ik alles ook strijken???
Mijn buik begint iets beter aan te voelen dus 2 weken eerder stoppen is blijkbaar een juiste keuze geweest.
Vandaag bellen ze van de kraamhulp...bij een 3e komen ze niet meer langs..hahaha Blijkbaar weet je alles dan al..NOT
Nog 1 maandje en als alles goed is is ons meisje er dan eindelijk. Kan inderdaad niet wachten ook om mijn tenen weer eens te zien haahaaa.
nou nu even boodschappen doen
groetjes

Jtje wat ben je nog ondernemend petje af hoor :)
ik morgen 37 weekjes en echt zat ,kan ook weinig ,strompel waggel naar de waschmachine paar x op een dag (zolder) maar ben ook echt kapot ,als ik te lang loop zere heupen en rug ,als ik teveel zit ook dus ja ,van alles een btje heel veel krampen ,dus ja echt wel zat van mij het vanaf morgen ook wel komen ,naja liever na zaterdag me oudste moet zaterdag afzwemmen ,en wil ik graag bij zijn hahahah dus ja heel dubbel :)
nou meiden heel veel sucses met laatste loodjes
liefs

Hey meiden,

Gisteren weer naar de vk geweest. Alles was goed, maandag krijg ik weer een groeiecho en dan bespreken we of het verstandig is om een thuisbevalling te doen.

Ik hoop daar nog steeds op, maar ik wil het niet als er enig risico is voor onze uk of voor mij.

Vandaag een sloom dagje, weinig puf voor iets en ik vind het allemaal wel best.

Liefs grote broer

Hier gaat 't sinds gisteren helemaal niet... Gisteren eind vd ochtend zoooo beroerd geworden.. Overgeven, misselijk, erge hoofdpijn... Bah... Vandaag nog niet veel beter... Kan niet eens voor mijn kinderen zorgen... Om half 2 naar de VK... Afspraak stond al en ga toch maar even bloeddruk en urine laten controleren... dave gaat mee. Pfff als de baby nu denkt te komen, gaat een bevalling niet eens lukken... Maar meestal voelen de baby's dat haarfijn aan hè?! Toch..?!

Lfs

Terug
Bovenaan