Hoe is ie?

Hoe gaat het met iedereen? Klachten of voelt iedereen zich weer volop met energie?
Hier gaat het goed, nu 18.2 weken en met mijn ecergie gaat het stukken beter dan de eerste 12 weken. Houd ook mijn werk nog goed vol, en heb alleen als ik wat teveel doe of te weinig zit, last van de onderrug en mijn schaambeen, verder mag ik echt niet klagen.
Woensdag weer naar de verloskundige en de week erop de 20 weken echo!Voor iedereen een fijne jaarwisseling en dat we volgend jaar met z'n allen een gezond kindje mogen krijgen!
Liefs suto!

Mijn buik begint steeds meer te groeien; broeken gaan bijna niet meer dicht. Gelukkig ook een paar zwangerschapsbroeken, zitten toch beter!
Ik merk wel dat ik sneller moe ben en niet meer alles kan wat ik zou willen! Voor de rest niks te klagen!

Onderrug heb ik ook wel eens last van; wat kan dat zeuren he? Voor de rest ook helemaal geen klachten. Ik werk nog gewoon fulltime en in het weekend gaan we lekker wandelen, fietsen en leuke dingen doen. Gewoon zoals vanouds. Fijne jaarwisseling alvast!

energie ja dat woord ken ik wel maar kan me niet herinderen hoe dat voelt hahah ik slaap hier veel tussen de middag ben ook nog steeds een kilo lichter dan voor me zwangerschap deze kleine vraagt veel van mij lichaam
voel hem wel heel veel ook man lief voelt hem goed schoppen
verder druk met verzamelen van leuke spullen voor op in de baby kamer

Goed om te horen dat alles goed gaat en dat je energie al een beetje terug is. Hier gaat het ook zijn gangetje alleen last van mijn onderrug en met slapen van mijn heup, wordt dan ook echt wakker dat ik op me andere zij moet gaan liggen.

Veel succes van de week met de 20 weken echo!

Terug
Bovenaan