Hoe is jullie 20 weken echo gegaan Mar??

Hoi Sunny,
Alles op de echo zag er goed uit gelukkig! Natuurlijk was onze baby in een eigenwijze stuitligging aan het liggen waardoor het heel moeilijk was om de rug goed te bekijken. Ook na flink wat duwwerk van de echoscopiste bleef ie lekker liggen waar ie lag haha. Tja was ook niet anders te verwachten met twee super eigenwijze ouders haha. Uit eindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen om het ruggetje te bekijken en zag die er ook helemaal goed uit, dus wij mogen absoluut niet klagen! Mijn vriend had zijn filmcamera mee genomen en heeft de hele echo gefilmd, dus we hebben het al meerdere keren samen met familieleden terug kunnen kijken. Gelukkig konden we op de echo echt niet zien wat het geslacht was, dus dat weten we niet en kan ook niemand zien als de echo bekijken :)
Wel vervelend om te lezen dat je te weinig vruchtwater hebt, wat een gedoe zeg! Wel fijn om te weten dat je baby geen afwijkingen heeft, toch? Maar ik snap wel dat je met een dubbel gevoel zit, je maakt je toch zorgen!
Nou heel veel sterkte en ik hoop dat je snel meer weet!

Liefs,
Marjolijn

Hey,

Fijn dat de echo goed was!! En echt een eigenwijsje haha dat was de kleine van ons ook! Hij verstopte zijn gezichtje achter de een wandje waardoor we het niet goed konden zien in 4D. Haha ze doen nu al hun eigen zin. Fijn dat je niet kon zien wat het word als je het niet wil weten! Kun je ook niet gissen he haha! Ik ben heel de tijd toch de echo af aan het turen of ik toch niet iets van een piemeltje zie! Ik zie wel iets, maar dat lijkt me dan weer zo groot voor een piemeltje :S Misschien een voetje?? Want het lijkt net of ik ook een soort streepje zie haha ooo wat erg, ben zo nieuwsgierig!!

Liefs Janne

Terug
Bovenaan